عایق کاری اصولی رطوبتی بتن و سازه های بتنی : عایق رطوبتی بتن از طریق سطح خارجی یکی از روش های اب بندی بتن می باشد که به عنوان یک روش پرهزینه شناخته شده است . در این روش پوشش ثانویه معمولا بر روی سطح اولیه بتن ها کشیده شده و مورد آب بندی قرار می گیرند. پوشش های مخصوص سطح خارجی بتن معمولا به صورت ورقه هایی هستند که برای آب بندی مورد استفاده قرار می گیرند. این ورقه ها از موادی چون پلیمر، قیر، پلی اتیلن ساخته شده اند و به کار گیری ان ها برای آب بندی باعث دور شدن سموم شیمیایی از بتن ها می شود. از مزایای به کارگیری ورقه های عایق های رطوبتی این است که مقاومت بتن را در برابر اسید و یا خاک های اسیدی افزایش داده و موجب افزایش مقاومت بتن در برابر سرما و گرمای شدید می شود.

عایق کاری اصولی رطوبتی بتن و سازه های بتنی

به عبارتی استفاده از این ورقه ها باعث می شود که بتن ها در برابر هر شرایط نامساعد ، مقاومت سختی از خود نشان دهند و کم تر دچار آسیب شوند و حساسیتشان در این شرایط به حداقل میزان خود برسد. لایه ساز ها یکی دیگر از روش های آب بندی ثانویه بتن ها محسوب می شوند که همان طور که از نامشان بر می آید با ایجاد یک لایه عایق موجب عایق رطوبتی بتن در برابر آب می شوند. آب بندی سازه بتنی که یکی از مراحل مهم و تاثیر گذاری در ساخت سازه ها دارد هر چه اصولی تر صورت بگیرد از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و به دنبال ان زحمت کم تری برای مالکان سازه را در پی خواهد داشت. آب بندی بتن یا به عبارتی عایق رطوبتی بتن را می توان هم درحین کار و هم پس از اجرا نمودن سازه انجام داد. یکی از موارد و اصولی که برای آب بندی سازه بتنی چه در حین ساخت بتن و چه بعد ازساخت آن و بعد از سخت شدن آن مورد استفاده قرار می گیرد ، استفاده از مواد و متریال های مناسب و با کیفیت می باشد. لذا بهتر است برای بهره مندی بیشتر از این موضوع، از واتر استاپ ها در هنگام کار استفاده شود. این مواد به عنوان پوشش های آب بند عمل کرده و باعث افزایش کارایی بتن خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی اصولی بتن آب بندی اصولی بتن, عایق رطوبتی بتن

امروزه برای ساخت بتن های آب بند که اصول درست ان کاملا در آن رعایت شده است، سعی شده در اول کار و هنگام درست کردن بتن ها، محصولی را ارئه دهند که میزان نفوذ پذیری ان در برابر عوامل بیرونی و مخرب از جمله مواد شیمیایی کم باشد. به همین دلیل ملات های ترمیمی در این کار بیشترین کاربرد را دارند. اساس بتن سازی و اب بندی یا عایق کاری کردن آن به طوری است که باید مواد و متریال ها را به صورت دقیق و با اندازه ی درستشان به کار برد. به طور مثال میزان استفاده از آب و سیمان باید به نسبت هم تایین شده و از استفاده ی زیاد اب در ساختار بتن جلوگیری کرد. همچنین مصرف سیمان به اندازه ی درست خود در این ساختار تاثیر به سزایی در بهبود ساختار ان خواهد داشت.