عایق کاری بخش های مختلف ساختمان توسط عایق مایع : عایق های مایع تشکیل شدند از مواد معدنی و مواد شیمیایی با پایه آب یا حلال و دارای قابلیت پذیرش رنگ های گوناگون هستند.این محصول به دو گروه عایق های مایع بر پایه پلی یورتان ها و عایق های مایع بر پایه سیمان دسته بندی می شوند. عایق های مایع مانند سایر عایق ها به صورت رنگ برای نمای ساختمان و سایر موارد قابل استفاده بوده و برای ایزوله کردن نیز کاربرد فراوانی دارند.پلی یورتان ها علاوه بر اشکال مختلف و کاربرد های بسیار، دارای خواص مکانیکی قابل قبولی مانند استحکام کششی، مقاومت در برابر سایش و تخریب شدن دارند.قابل ذکر است این نوع از عایق ها در برابر اسید ها، اشعه های نور خورشید و فرسایش مقاوم هستند و تنها عیب آن این است که در برابر دمای بسیار بالا مقاومت چندانی ندارند.عایق های بر پایه سیمان دو جزئی هستند و با آب یا مایع مخصوص به خود مخلوط می شوند و به راحتی بر روی سطوح بتنی و آجری نصب می گردند.از آن جا که این نوع از عایق های بر پایه سیمان هستند، سمی نیستند و می توان از آن ها در داخل مخازن آب آشامیدنی نیز بهره گرفت.

عایق کاری بخش های مختلف ساختمان توسط عایق مایع

جهت عایق کاری بخش های مختلف ساختمان به خصوص پشت بام نکاتی باید مد نظر قرار گیرند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهد شد. سطح مورد نظر باید عاری از هرگونه گرد و خاک، رطوبت و چربی باشد. هنگام بتن ریزی در قسمت های مختلف ساختمان می توان مواد عایق رطوبتی ویژه ای را به صورت پودر یا مایع به بتن اضافه کرد و بدین ترتیب بتن را در برابر آب و رطوبت مقاوم کرد. در بام های سبز معمولا کف بام را در محل باغچه ها، با ورق مسی یا گالوانیزه با شیب کافی و نیز دو لایه عایق رطوبتی مناسب می پوشانند. در عایق کاری رطوبتی بام متداول است که قیری که در بام ساختمان به عنوان ایزولاسیون رطوبتی استفاده می گردد به وسیله آسفالت و یا فرش موزائیک پوشانیده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی مایع عایق رطوبتی مایع, انواع پوشش نانو

آسفالت پشت بام که ماده ای با خلل و فرج حدود 5 درصد است خاصیت عایق ندارد بلکه محافظ در مقابل تشعشعات ضعیف اتمی روی عایق است. برای روش شدن رنگ آسفالت، جهت عدم جذب حرارت بهتر است پودر سنگ سفید، رنگ پلاستیک رزین دار سفید یا رنگ آلومینیومی روی آن اجرا کرد. اجرای عایق بام باید در فصول خشک سال انجام پذیرد. چنانچه این کار در مناطق پر باران صورت گیرد، باید از کم بودن میزان رطوبت داخل بتن یا پرلیت روی بام اطمینان حاصل کرد. در غیر این صورت پس از اجرای عایق رطوبتی آب در زیر لایه عایق تبخیر شده و چون مفری برای خروج ندارد باعث جدا شدن لایه عایق از سطح بام و ایجاد برآمدگی می شود.