نحوه مصرف چسب عایق بندی در انواع سطوح : مایعی شیری رنگ با خاصیت واترپروفی ۱۰۰% بدون نیاز به تخریب است و جایگزین قطعی قیر و عایق های سنتی می باشد که روی سطح کاملاً بیرنگ و آبگریز می شود. که بر پایه رزین های آکریلیک و با بهره گیری از تکنولوژی نانو ساخته شده است، قابلیت ترکیب در هر نوع دوغاب را به راحتی دارا بوده و پس از اجرا، پیوند قوی با سازه کرده و دارای نفوذ بسیار عالی در سطح می باشد. این ماده مقاومت بالایی در برابر سردی و گرمی داردو سازگار با محیط زیست می باشد. در مقابل مواد شوینده و اشعه UV و گاز CO2 به شدت مقاوم است. معطر، ضد خزه، جلبک و باکتری بوده و اجازه رشد و تجمع این مواد را در سطح نمیدهد. فشار های منفی و مثبت آب را به راحتی تحمل نموده و به عنوان ماده ای همه کاره در صنعت ایزولاسیون شناخته می شود.

نحوه مصرف چسب عایق بندی در انواع سطوح

می‌خواهیم به دقیق ترین و آسان ترین روش کار کردن این محصول شگفت انگیر بپردازیم. بیایید در ابتدا بررسی کنیم که چه لوازمی برای این کار نیاز داریم.

  1. سطل برای ریختن چسب عایق بندی
  2. چسب عایق بندی ( آب بندی )
  3. غلطک

شما برای اجرا به این سه مورد نیاز دارید. حال بیایید به روش اجرا بپردازیم. اگر نمی‌دانید چه مقدار از چسب عایق بندی را باید در فضای مورد نظرتان استفاده کنید هیچ جای نگرانی نیست، همین الان فضای مورد نظرتان را متر کنید و سپس به ادامه همین مقاله مراجعه کنید تا متوجه میزان چسبی که نیاز دارید بشوید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب عایق بندی سطوح چسب عایق بندی سطوح, انواع مواد چسبی

جهت ایزوله کردن سطوح :

ابتدا سطح مورد نظر را از هر گونه آلودگی پاک و چنانچه سطح دارای حفره باشد آن را با ملات همسان پر نموده  سپس با قلم مو یا پیستوله چسب آب بندی را یک بار بصورت عمودی و بعداز خشک شدن یکبار بصورت افقی اجرا نمایید  ،  تقریبا برای هر دو مـترمربع یک لیتر چسب آب بندی کافی است . ترکیب چسب آب بندی با سیمان پرتلند و ماسه ، ترکیبی مقاوم در برابر آب و مواد شیمیایی و خورنده ی بتن ایجاد می کند که باعث مقاوم سازی و آب بندی ملات سیمان کاری ، چسباندن کاشی، سرامیک،سنگ های تزئینی و… به کار می رود.

جهت ترکیب با بتن  :

چسب آب بندی را به بتن آماده که داخل میکسر است میتوان اضافه نمود ، میزان مصرف معمول  به ازای هر متر مکعب بتن ، نیم تا یک لیتر چسب عایق می باشد ، از اضافه نمودن چسب آب بندی رومولو  به سیمان خشک اکیدا خودداری نمایید .