خرید عایق های رطوبتی مایع جدید در سراسر کشور : رطوبت و نمی که از طریق مصالح استفاده شده در ساختمان ، جذب می شود باعث کاهش عمر مفید ساختمان و تخریب زودرس مصالح می شود. برای جلوگیری از جذب بخار، رطوبت و یا نفوذ آب در قسمت های در تماس با هوای بیرون و یا محیط های مرطوب باید از عایق رطوبتی ساختمان استفاده نمود. برای ایجاد عایق رطوبتی گزینه و روش های مختلف و عایق رطوبتی جدید موجود است اما ایزوگام و قیر و گونی جزو متداول ترین روش ها هستند. قیر در ایران از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر استفاده در صنعت ایزوگام، آسفالت و قیر و گونی، در راه سازی، صنعت پتروشیمی و … کاربرد فراوانی دارد.

خرید عایق های رطوبتی مایع جدید در سراسر کشور

از گذشته تا به امروز از قیر معدنی و نفتی (صنعتی) به تنهایی به عنوان عایق رطوبتی استفاده شده است. با وجود غیر قابل نفوذ بودن در برابر آب و نیز خاصیت چسبندگی آن، امروزه به دلیل مقاومت پایین در برابر سرما و احتمال شکسته شدن، کمتر مورد توجه قرار دارد. قیر معدنی یا غیر طبیعی. این نوع از قیر که استفاده از آن توسط انسان قدمت بالایی دارد به بصورت تکه های سفت (شبیه زغال سنگ) از معادن استخراج می شود. کرمانشاه یکی از معادن قیر معدنی در ایران است. قیر معدنی خود انواع گوناگونی دارد و بهترین عایق رطوبتی طبیعی شناخته شده در دنیا می باشد و از استحکام بالاتری نسبت به قیر نفتی برخوردار است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع قیر های مایع انواع قیر های مایع, عایق رطوبتی قیر

در ادامه به برخی از ویژگی های قیر امولسیون اشاره خواهیم کرد:

  • می‌ توان از یر امولسیون در آسفالت با ضخامت کم استفاده کرد.
  • حین نگهداری قیر امولسیون و یا راه اندازی اولیه به حرارت دهی نیازی نیست.
  • به علت سیال بودن قیر امولسیون نفوذپذیری آن مناسب است.
  • قیر امولسیون عاری از هرگونه مواد سمی است.
  • حین اجرا  قابلیت آتش گیری و اشتعال ندارد.
  • برای راه اندازی و پیاده سازی قیر امولوسیون به ابزار آلات و ماشین های پیچیده نیازمند نخواهیم شد.

قیر امولسیون پس از فرآیند شکست از رنگ قهوه ای به سیاه تغییر رنگ می دهد و درمدتی کوتاه برای تردد حاضر می شود.

کاربرد قیر های مایع :

  • قیر محلول: این نوع قیر به صورت محلول در حلال های نفتی است و به حالت نیمه جامد در موارد خاص مصرف می شود.
  • مولسیون قیر (قیر آبه): طبق تعریف علم شیمی، به زبان ساده امولسیون به مخلوط دو ماده ای گفته می شود که در هم حل نمی شوند. به عبارت دیگر مخلوط معلق. امولسیون قیر در واقع ترکیب آب و قیر است به طوری که قیر را گرم می کنند و آن را به صورت ذرات بسیار ریز، در آب می پاشند. چنانچه در مکانی نیاز به قیر مایع باشد و در عین حال امکان گرم کردن قیر وجود نداشته باشد از امولسیون  قیر استفاده می کنند.
  • قیر ام  سی: از آن جهت قیرپاشی جاده ها و محوطه ها قبل از اجرای آسفالت با هدف کاهش گرد و خاک استفاده می شود. این قیر دارای نفوذ پذیری بالا بوده و در عین حال به دلیل وجود مایعاتی نظیر بنزین و گازوئیل در آن به سرعت خشک شده و قوام خود را به دست می آورد. به همین به چرخ ماشین آلات نصب آسفالت نمی چسبد. این قیر خطرناک و قابل اشتعال بوده و بوی خاصی دارد.