عایق سازی صداهای کف ساختمان در تهران کرج : آپارتمان‌ها، یکی از ملزومات زندگی مدرن هستند. با افزایش تراکم جمعیت در کره‌ی زمین، به خصوص در شهرهای بزرگ، ساخت این سازه‌ها، غیر قابل اجتناب است. با وجود مزایای بسیاری که دارند، انتقال صداهای مزاحم در آپارتمان‌ها، یکی از چالش‌های سکونت در چنین فضایی است. علاوه بر صداهایی که از بیرون وارد ساختمان می‌شود، انتقال صدا بین طبقات هم یکی از عوامل مزاحم است. برای جلوگیری از چنین اتفاقی، یا باید سر و صدا تولید نکرد (که عملا امکان‌پذیر نیست) یا این که با استفاده از مواد عایق، رفت و آمد صدا را کنترل نمود. عایق کوبه‌ای، برای رسیدن به چنین هدفی طراحی شده است. در این مقاله، قصد داریم درباره‌ی این عایق، بیشتر صحبت کنیم.

عایق سازی صداهای کف ساختمان در تهران کرج

عایق سازی صداهای کف امری است بسیار تخصصی به این خاطر که ماهیت صداهایی که از کف آپارتمان عبور می کنند با صدای دیوار مشترک و یا سقف کاملا متفاوت است و ضد صوت کردن آن فقط از عهده عایق های مدرن و چندمنظوره که دارای مواد ضد کوبش است بر میاید. عایق صدا کف دارای انواع مختلف و متریال های گوناگون بوده که به صورت لایه ای یا ریزشی مورد استفاده قرار می گیرد و باعث عدم انتقال صدا می شود. از عایق صدا برای کف ساختمان ها، سطوح بیرونی یا سطوح داخلی ساختمان هایی که صدا را به میزان زیادی تولید می کنند یا انعکاس می دهند، استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کف زمین عایق کف زمین, عایق بندی کف ساختمان

متاسفانه در کشور ما به خاطر نبودن اطلاعات کافی عایق های غیر تخصصی و غیر کاربردی به عنوان عایق کف ساختمان فروخته می شود و به این نکته مهم توجه نمی شود که هر عایق بسته به نوع ترکیبات و ضخامت برای یک مکان خاص ساخته شده و متاسفانه در ایران بعضی شرکت های سودجو برای هر مکانی یا هر محیطی صرف نظر از کاربرد آن عایق صدا یک نسخه واحد تجویز می کنند. اگر عایق سازی و حذف قطعی صدا به خصوص داهای عبوری از کف آپارتمان امری است تخصصی و مشتریان برای اینکه در دام این شرکت ها نیفتند و هزینه و وقت خود را هدر ندهند باید اولویت اول را کیفیت و نوع عایق و برند در نظر بگیرند و قیمت و ضخامت و… در اولویت های بعدی قرار می گیرند. چون همیشه در همه مشاغل همیشه افرادی می باشند که می گویند با هزینه کمتر از بقیه کیفیت بهتری ارائه می دهند و در انتها نتیجه همان می شود که همه میدانیم پس یک بار برای همیشه با صداهای مزاحم خداحافظی و به افراد متخصص مراجعه نمایید. برای خرید عایق کف زمین از طریق راه های ارتباطی ذکر شده می توانید با ما تماس بگیرید.