قیمت پوشش لوله پرایمر عایق کاری بیتوسیل کرج : ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب ایزوگام جهت بالا بردن کیفیت عایق کاری و ایزولاسیون ساخته شده است. این ماده از ترکیب قیر و پودر‎های معدنی مخصوص بدست می‎آید و از لحاظ فیزیکی به صورت مایع بوده که می‎توان این خمیر امولسیون را به صورت خالص یا رقیق شده با آب یا بنزین استفاده نمود البته در ابتدای پیدایش پرایمر این محصول را با بنزین مخلوط می‎کردند که به دلیل خطرات و همچنین آسیب زدن به لایه پشت بام دیگر از این محلول استفاده نمی‎شود و بجای آن از محلول آب استفاده می‎شود که هنگام اجرا در پشت بام آب آن تبخیر شده ویک لایه مقاوم و قابل انعطاف که دارای چسبندگی خوبی می باشد به وجود می‎آید.

قیمت پوشش لوله پرایمر عایق کاری بیتوسیل کرج

در صنعت پوشش لوله از پرایمر عایق کاری برای افزایش چسبندگی پوشش هایی مانند بیتومن انامل و بیتوسیل انامل به سطح لوله فلزی استفاده می شود پرایمر  بیتوسیل مایعی است با قابلیت خشک شدن سریع که بعد از مرحله شات بلاست و تمیزکاری سطح لوله فولادی، جهت افزایش چسبندگی روی آن پاشیده می شود. پرایمر بیتوسیل در گالنهای 20 لیتری عرضه می شود. پرایمر بیتوسیل تولیدی ، نوعی پرایمر مصنوعی است که فرمولاسیون آن کاملا سازگار با پوشش لوله بیتوسیل انامل و نوار سرجوش بیتوسیل ممبرین است برای اجرای پوشش لوله بیتوسیل، پس از تمیزکاری سطح لوله فولادی و در مرحله پرایمر زنی، سطح لوله را آغشته به پرایمر بیتوسیل می کنند تا در مرحله قرار گیری پوشش لوله بیتوسیل بر روی لوله، چسبندگی عایق به سطح فلزی بیشتر شود. با توجه به اینکه پرایمر ماده ای اشتعال زاست، نحوه بسته بندی و حمل آن حائز اهمیت است. در لوله هایی که پوشش اصلی لوله بیتوسیل می باشد جهت اجرای عایق سرجوش ها نیز باید از موارد مشابه استفاده کرد که در اینجا از ممبرین سرجوش از این نوع جنس و در صورت لزوم، از نوار سفید رویی نیز استفاده می شود. هر کارخانه تولیدی که نوار سرجوش مربوط به بیتوسیل خریداری شد باید از همان کارخانه نیز دستورالعمل اجرای آن نیز گرفته شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نوار سرجوش بیتوسیل نوار سرجوش بیتوسیل, عایق سرجوش لوله

بیتوسیل یک سیستم پوششی بر پایه قیر اصلاح شده پلیمری است که علاوه بر مزیتهای اقتصادی از کارایی مطلوبی برخوردار است. پوشش لوله بیتوسیل سابقه درخشانی به عنوان پوشش گاز و آب و نیز خطوط لوله فراساحل دارد. بیتوسیل، پوشش قیر پایه نفتی است که خواص آن با مواد پلیمری بهبود داده شده است. پوشش بیتوسیل بصورت گرم بر روی لوله با ضخامت حداقل 4 میلیمتر اجرا شده و عملکردی عالی در طی دوره بهره برداری خط لوله دارد. از ویژگیهای بارز این پوشش میتوان به جدایش کاتدیک کم، مقاومت در برابر تنشهای خاک و چسبندگی بالا اشاره نمود.