نصب و اجرای انواع عایق های نانو در نما : نمای ساختمان در معرض هوا و نور خورشید قرار دارد. بسته به نوع مصالح ساختمانی که برای نما مورد استفاده قرار گرفته است، ممکن است در طول زمان با نفوذ آب باران و همچنین در معرض نور خورشید و گرد و خاک قرار گرفتن، دچار خوردگی و فرسایش شود و عمر مفید آن کاهش یابد. نمای مجدد طبیعتا هزینه های زیادی را بر دوش مالک ساختمان خواهد گذاشت. پس بهتر است که کار عایق بندی نمای ساختمان به درستی و با دقت انجام شود. یکی از گرانترین و با ارزش ترین انرژی های حال حاضر، سوختی است که برای گرمای ساختمان یا سرد کردن ساختمان استفاده می شود. در صد قابل توجهی از این انرژی از طریق دیوار های بیرونی ساختمان به هدر می رود. بنابراین باید دیوار های خارجی ساختمان عایق بندی شود.

نصب و اجرای انواع عایق های نانو در نما

عایق نانو یک گزینه مناسب برای نمای ساختمان محسوب می شود. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید عایق نانو نمای ساختمان به صورت مایعی شبیه رنگ است که اجرای آن هم شبیه رنگ آمیزی است و به راحتی انجام می شود. مزیت دیگری که عایق نانو دارد این است که بر روی تمامی سطوح قابل استفاده است. شما حتی اگر ساختمانی دارید که قبلا ساخته شده، الان با گذشت چند سال از ساخت آن با هر مصالحی که دارد می توانید کار عایق بندی آن را به راحتی انجام دهید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های رطوبتی نما عایق های رطوبتی نما, انواع پوشش نانو نما

تفاوت عایق نانو با ایزوگام چیست؟

1.برای استفاده از عایق های قیرگونی اول باید فرآیند تبدیل حالت ماده را انجام دهیم یعنی عایقی که جامد است را با حرارت بسیار بالایی ذوب کنیم.

تا این ماده که حال به مایع تبدیل شده است خوب بچسبد.

این عمل برای اهالی و ساکنین آنجا مخصوصا کسی که دارد این کار را میکند بسیار دشوار و پرخطر میباشد.

اما این نوع عایق هیچ کدام از این دردسر ها را ندارد.

2. با نصب ایزوگام یک لایه ضخیم به روی سطح مورد نظر شما قرار میگیرد اما نانو جذب مواد میشود و بعد از گذشت کمی جزئی از ساختار آن میشود.

3.عایق نانو هم مانند ایزوگام در برابر نور مستقیم خورشید قرار میگیرد اما پوسته پوسته نمیشود ، داغ نمیشود و باد نمیکند.

4.با استفاده از ایزوگام سقف یک وزن زیادی را تحمل میکند اما نانو هیچ وزن اضافه ای را وارد نمیکند و به خورد سطح میرود.

5.عابق نانو خیلی ایده آل تر و ارزانتر است و مهم تر از همه اینکه فناوری نانو به کار رفته در عایق رطوبتی برای طبیعت و محیط زیست هیچ خطری ندارند.