انواع روش های اعمال پوشش ضد خوردگی بتن : پوشش های محافظ بتن به هر پوششی گفته می شود که به محافظت از سطح بتن در برابر مواردی مانند سایش و ترک های عمومی، فروریختن، رطوبت، آسیب طوفان، سایش، آسیب ناشی از مواد شیمیایی خشن و غیره کمک می کند. سطوح بتنی بیرونی اغلب با افزودن چند لایه رنگ محافظت می‌شوند. وقتی صحبت از مناطق پرتردد مانند کف‌های بتنی می‌شود اغلب استفاده از یک لایه رنگ به اندازه کافی خوب نیست. زیبایی شناسی مهم است، اما دلیل اصلی برای محافظت از سطوح بتنی به ویژه کف، جلوگیری از اتفاقات ذکر شده در بالا و همچنین جلوگیری از آلودگی فضای کف در محیط های خاص، مانند تولید مواد غذایی است. سایر پوشش های محافظ، بتن را در برابر مواردی مانند نشت مواد شیمیایی و سایر مواد خورنده محافظت می کند.

انواع روش های اعمال پوشش ضد خوردگی بتن

در کنار روش های متداول برای جلوگیری از نفوذ پدیری و خوردگی بتن و آب بند نمودن آن چون استفاده از سیمان های پوزولان طبیعی و مصنوعی ، میکرو سیلیس ، حفاظت کاتدی ، پوشش آرماتور ها با رزین اپوکسی ، استفاده از ورق های محافظ آلیاژی، آرماتورهای آلیاژی و کامپوزیت و ورقه های ، کاربرد ژئو سنتتیک ها استفاده از پوشش بتنی محافظ و بتن پلیمری ،یکی از روش های مقرون به صرفه و مؤثر استفاده از پوشش های صنعتی است . یکی مراحل نگهداری بتن بعد از عملیات بتن ریزی، محافظت بتن در برابر عوامل شیمیایی می باشد اگر حفاظت از بتن به صورت درست انجام نشود، بتن عمر کوتاهی خواهد داشت و برای ترمیم آن باید هزینه ی بالایی را صرف کنیم. یکی از مهم ترین عوامل که می تواند باعث خوردگی بتن شود، حملات اسیدی است که باعث خوردگی فولاد تقویت کننده بتن است. به همین منظور باید در سازه هایی که در محیط هایی قرار دارند که شانس خوردگی آن ها بالاست باید از پوشش های محافظتی برای جلوگیری از خوردگی استفاده شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش ضد خوردگی بتن پوشش ضد خوردگی بتن, عایق های محافظتی بتن

سیستم ها و پوشش های ضد خوردگی و پوشش های ضد اسیدی بتن مثل دیگر اجزای بتن از تنوع بالایی برخوردار می باشند که روش اجرای هر کدام متفاوت می باشد. انتخاب پوشش مناسب ضد خوردگی نیازمند دانش گسترده ای در زمینه مقاومت شیمیایی مواد مختلف بر اساس شدت و ضعف میزان خوردگی و قدرت اسید ها و باز هاست.