بهترین نوار عایق قیری پشت چسبی در کرج : نوار عایق قیری پشت چسبی یک غشای ضد آب قیری اصلاح شده می باشد و به راحتی برای اکثر سطوح قابل استفاده می باشد این عایق کاربردهای فراوانی جهت درزبندی و آب بندی انواع سطوح را دارا می باشد. همان طور که از اسم این محصول مشخص است، نصب این عایق نواری بدون نیاز به شعله و یا چسب بوده و با استفاده از خاصیت چسبندگی خود عایق به راحتی بر روی انواع سطوح چسبیده و کارایی دارد.

بهترین نوار عایق قیری پشت چسبی در کرج

این عایق کاربردهای فراوانی جهت درزبندی و آب بندی انواع سطوح را دارا می باشد. همان طور که از اسم این محصول مشخص است، نصب این عایق نواری بدون نیاز به شعله و یا چسب بوده و با استفاده از خاصیت چسبندگی خود عایق به راحتی بر روی انواع سطوح چسبیده و کارایی دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نوار چسب قیری نوار چسب قیری, انواع عایق های نواری

کاربردهای نوار عایق خود چسب دار:

1- آب بندی پشت بام ها
2- حیاط ها
3- حمام و سرویس های بهداشتی
4- آب بندی تونل ها
5- کانال های آب
6- استخرهای شنا
7- کارایی بالا در آب بندی پروژه هایی که از آتش نمی توان استفاده نمود
8- کارایی بسیار مناسب آن در مناطق سرد به 9- دلیل خواص عملکردی آن در در دماهای پایین
10- پل ها
11- دیواره های لوله ( به جز لوله های حرارتی)
12- روف گاردن
13- آب بندی قسمتهای داخلی خودرو نظیر صندوق عقب دربها کف اتاق و کاپوت
( فروش نوار عایق خودچسب دار پایه قیری )

رول ها می بایست در محیطی خشک با شرایط دمایی 5 تا 25 درجه سانتیگراد در بسته های اصلی نگهداری شود. جلوگیری از در معرض قرار گرفتن موادی نظیر بنزین، الکل صنعتی، پارافین و حلال هایی نظیر این مواد که خاصیت حل کنندگی دارند از دیگر نکاتی است که می بایست برای نگهداری این عایق خود چسب در نظر گرفت. برای اینکه مشکلی در نصب نوار عایق چسبی پیش نیاید بایستی سطح مورد استفاده تمیز و عاری از هرگونه مواد اضافه روغن و یا روان کننده و همچنین گرد و غبار باشد. نصب عایق چسبی بسیار آسان و سریع و بدون هیچ افزودنی می باشد. بدین صورت که کافیست این نوار را به متراژ دلخواه از نوار جدا نموده و لایه محافظ را از عایق جدا کرده و نوار را در محل دلخواه نصب نمایید. به منظور اثر بخشی بیشتر بهتر است پس از نصب نوار، کمی بر روی نوار فشار آورده و چند ثانیه تحمل شود تا این نوار به خوبی بر روی سطح مورد نظر چسبیده شود.این عایق ها در عرض های متنوعی از قبیل 10 ، 15، 20 و 30 سانتی متری در طول متری بسته بندی و به صورت رولی ارائه می شود.