خرید چسب آب بند کننده استخر و حوض در کرج  : استفاده از قیر و گونی و ایزوگام و دیگر محصولات نفتی جهت آب بندی و ایزولاسیون بعلت اشکالات عمده فنی، فرسودگی سریع و خطرات ناشی از آن مثل سوختگی و نشت آلودگی کاملاً منسوخ شده است. چسب آب بند کننده استخر محصولی جدید جهت ایزولاسیون، عایق رطوبتی، آب بندی و مقاوم سازی مخازن، استخرها، سونا و جکوزی، پشت بام، سرویس های بهداشتی، آبنما، نماهای بارانگیر، چاله آسانسور، انواع سقف (سقف های سیمانی، سنگی، آجری، سفالی، ایرانیت سیمانی و .. )، محوطه سازی، ساخت و آب بندی انواع بلوک، جداول و موزاییک و تمامی سازه ها می باشد.. چسب آب بند کننده استخر مقاوم در برابر آب، رطوبت، عوامل جوی و UV خورشیدی می باشد.

خرید چسب آب بند کننده استخر و حوض در کرج

چسب آب بند کننده استخر بهترین جایگزین برای مواد نفتی، قیر و گونی، ایزوگام و پوشش های قدیمی استفاده می گردد. استفاده چسب آب بند کننده استخر در سازه ها ضمن صرفه اقتصادی، باعث ایجاد مقاومت و استحکام بیشتر سازه می گردد. چسب آب بند کننده استخر باعث بالا رفتن سرعت عملیات، سبُک سازی سازه ها و آنتی باکتریال شدن (ضد خزه، جلبک و باکتری..) سازه خواهد شد. عایق های پایه قیر مثل ایزوگام قیرگونی روش مناسب برای پشت بام است چون در تمام سال در برابر نور خورشید هستند و این باعث می شود انعطاف و کیفیت محصولات حفظ شود حتی در زمستان نیز آفتاب مستقیم باعث افزایش عمر محصولات قیر می شود. در محیط های همیشه مرطوب همچون استخرها و مخازن وجود آب باعث خنکی و در نهایت از بین رفتن انعطاف قیر می شود و در ایزوگام باعث مشکل در محل اتصال ایزوگام یا همان اورلب ها می شود. عایق استخر سازگار با آب است و وجود آب می تواند باعث افزایش عمر عایق شود. چسبندگی عایق به لایه های بتنی و سیمانی فوق العاده است و همینطور بعد از عایق کاری امکان اجرای رنگ، سرامیک، سنگ و .. وجود دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی جکوزی آب بندی جکوزی, عایق های رطوبتی استخری

برخی محصولات مدرن هستند که به موازات پیشرفت تکنولوژی و ارائه محصولات و روش های نوین در زمینه ساخت و ساز تولید و به بازار عرضه شده اند. یکی از محصولات مهم ذکر شده چسب کاشی و سرامیک است. چسب های کاشی و سرامیک با توجه به نوع کاربردشان فرمولاسیون های مختلفی دارند. چسب های پودری با افزودنی های خاص دارای مقاومت و قوام فوق العاده است. این چسب ها با امکان اجرا بروی کف و دیواره مقاوم در برابر رطوبت و ضربه بهترین راه اجرا است. مقاومت و چسبندگی چسب کاشی به هیچ وجه قابل مقایسه با روش های سنتی از قبیل دوغاب سیمان، ملات و… نیستند. باتوجه به افزایش استفاده از سرامیک های پرسلانی و سنگ های اسلب به هیچ عنوان از روش های ستنی برای نصب استفاده نکنید. میزان مصرف چسب ها براساس سطح زیرکار حدود 3 تا 5 کیلو در هر مترمربع استفاده می شود.