آب بندی و جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان  : وجود عایق های گوناگون سبب ایجاد انتخاب های گسترده‌ تر، برای عایق کاری نما گردیده است. عایق های حرارتی خارجی از موثرترین راه حل ها برای عایق کاری نمای ساختمان ها هستند. این نوع این محصولات علاوه بر اینکه موجب ارزش افزوده برای ساختمان می شوند، زیبایی و دوام آن را هم بهبود می بخشند. عایق نمای تهویه شده، سیستمی است که یک لایه عایق را به دیوار بیرونی ثابت می کند. این عایق یک سازه فلزی با صفحه محافظ پشتیبانی است که توسط محفظه، از عایق جدا می شود و از طریق آن، هوا به گردش در می آید. از مزایای اصلی این سیستم می توان به کاهش پل های حرارتی، محافظت از نما در برابر باد، باران و آلودگی و همچنین رفع مشکلات تراکم و رطوبت اشاره داشت.

آب بندی و جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان

سیستم کامپوزیت عایق حرارتی نیز سیستمی است که برای نصب در قسمت بیرونی نما طراحی شده و از چند لایه تشکیل گردیده است. لایه اصلی این نوع عایق، لایه ای است که مواد عایق درون آن جای گرفته اند. این نوع عایق ها را می‌ توان به صورت چسبی و مکانیکی ثابت نمود. این عایق ها بسته به نیاز، در ضخامت های مختلف قابل نصب هستند. اسپری فوم پلی اورتان نیز نوعی محلول موقت است. این نوع محلول هنگامی که نمایی از ساختمان، پس از تخریب ساختمان مجاور در معرض دید قرار می گیرد استفاده می شود. در طی سال های اخیر جهت بهبود عایق ساختمان ها، تقاضا برای خرید انواع مختلف از عایق های مخصوص ساختمان افزایش پیدا نموده است. با این حال انتخاب متریال و سیستم مناسب، عمدتاً به نیاز ساختمان و منطقه جغرافیایی بستگی دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ضد آب سازی نمای ساختمان ضد آب سازی نمای ساختمان, عایق کاری انواع نما

متاسفانه بیشتر خانه های نوساز دارای عایق بندی اولیه نیستند یا اینکه آب بندی آن ها فقط به موارد خاص مانند سقف ها محدود می شود. از این رو، لازم است که در تمام نقاطی که با رطوبت سروکار دارند، از یک عایق رطوبتی مناسب استفاده شود. بیشتر صاحبان خانه های جدید درباره لزوم استفاده از عایق رطوبتی در زمانی که خانه آنها ساخته می شود، سؤال می کنند و ضرورتی برای استفاده از مواد واترپروف کننده نمی بینند، در واقع از نظر آن ها نمای ساختمان فقط باید در زمانی آب بندی شود که دچار نشتی شده باشد، اما این تفکر اشتباه است، زیرا هزینه تعمیر خانه ای که دچار نشتی شده است خیلی بیشتر خواهد بود تا عایق بندی آن در زمان ساخت! متاسفانه امروزه استفاده از مصالح ساختمانی نامرغوب باعث شده است که مقاومت سازه ها بیشتر از گذشته در برابر نفوذ رطوبت پایین بیاید و همین امر استفاده از موادی که به عنوان عایق رطوبتی عمل می کنند را ضروری می کند.