بهترین کفپوش اپوکسی پارکینگ جهت پوشش دهی : کفپوش اپوکسی مناسب پارکینگ از جمله محصولات ما می‌باشد که آن را می‌توان به راحتی بر روی سطوح بتنی اجرا نمود. سیستم های کفپوش اپوکسی پارکینگ بصورت یکپارچه و بدون درز اجرا می‌گردد. این کفپوش ها چسبندگی فوق‌العاده‌ای روی سطوح و کف بتنی، سنگ، سرامیک و فلز داشته و در برابر مواد شیمیایی، مواد شوینده، آتش سوزی، قارچ و باکتری مقاوم می‌باشند. این نوع از کفپوش پارکینگ افزیر به سهولت قابل نظافت بوده و نگهداری آنها بسیار ارزان و آسان می‌باشد. امکان خط کشی و طراحی بر روی این کفپوش ها وجود داشته و در رنگ های (رال های) مختلف قابل ارائه است.

بهترین کفپوش اپوکسی پارکینگ جهت پوشش دهی

کفپوش‌های اپوکسی پارکینگ دارای زیبایی و کارایی بسیار بالا می‌باشند و همچنین دوام آن بسیار بالا است. کفپوش های پارکینگی دارای پوششی سخت می‌باشند که برای کف‌های صنعتی و تجاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اجرای این کفپوش ها باید حداقل با توجه به شرایط آب و هوایی  بین یک تا دو ماه از زمان بتن کف اجرا شوند. کفپوش اپوکسی پارکینگ کفپوشی است با مقاومت مکانیکی بسیار بالا که در کنار زیبایی ویژه وخیره کننده آن، پیشنهادی بسیار ارزشمند برای استفاده در پارکینگ های ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی می باشد. کفپوش اپوکسی پارکینگ می تواند بر روی کلیه سطوح بتنی، موزاییک، سنگ شده و غیره استفاده شود تا به کارایی بالا و جذابیت بیشتر سطوح بیافزاید.

ضخامت لایه کفپوش اپوکسی :

به طور کلی کفپوش اپوکسی از سه لایه تشکیل شده است :

  • لایه اول پرایمر که بر روی سطح ریخته خواهد شد
  • لایه دوم یا میانی که ضخامت 1.8 تا 2 میلیمتر دارد
  • لایه نهایی که 1 تا 1.2 میلیمتر ضخامت دارد

البته با توجه به خواسته مشتری و نوع فعالیت این ضخامت ها متغییر می باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کفپوش اپوکسی پارکینگ کفپوش اپوکسی پارکینگ, انواع عایق اپوکسی

کفپوش اپوکسی پارکینگ یکی از انواع کفپوش اپوکسی و یکی از انواع کفپوش پارکینگ است که می‌توان آن را به سادگی در سطوحی که بتنی هستند، اجرا کرد. کفپوش اپوکسی پارکینگ به‌صورت بدون درز و یکپارچه است. از ویژگی منحربه فرد این کفپوش صنعتی می‌توان به چسبندگی فوق‌العاده‌ای به سطوح بتنی، سنگی، سرامیکی اشاره کرد. باید توجه نمود که برای انجام کفپوش اپوکسی پارکینیگی  بروی سطوح سرامیکی می بایست الزاماتی خاصی را رعایت نمود، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، مواد شوینده، آتش سوزی، قارچ و باکتری از دیگر ویژگی‌های این نوع کفپوش‌ها می‌باشد. نگهداری کفپوش اپوکسی پارکینگ آسان و ارزان است. تنوع طرح‌ها و رنگ‌های کفپوش اپوکسی پارکینگ نسبتا زیاد و مختلف است و حتی امکان طراحی خط‌کشی بروی این کفپوش‌ها وجود دارد. دوام کفپوش اپوکسی پارکینگ بسیار بالا است. به همین جهت برای کف پارکینگ های مجتمع های صنعتی و تجاری که تردد زیادی دارند  مورد استفاده قرار می‌گیرند.