تولید و پخش انواع عایق پوشش صوتی دیواری : برای کاهش میزان صدای محیطی و جلوگیری از انتشار و انتقال ارتعاشات صوتی مزاحم از یک لایه یا قشر محافظت صوتی که از آن بعنوان عایق صوتی یاد می شود استفاده می گردد.  استفاده از عایق صوتی برای جلوگیری از انتقال و انتشار صوت مزاحم از مسیر دیوار، کف،سقف و هر لایه اشتراکی با همسایگان در ساختمان های مسکونی،اداری، تجاری،صنعتی،درمانی و…صورت می پذیرد.از عوامل مهم و تعیین کننده عایق صوتی کیفیت،ضخامت و ماهیت این محصول در افت و کنترل انتقال ارتعاشات صوتی از یک محیط دیگر به شمار می رود. 

تولید و پخش انواع عایق پوشش صوتی دیواری

دو موضوع مهم در کاربرد عایق صوتی، قابلیت جذب صوت و نیز در صورت عبور و شدت بالای صوت،امکان کنترل عبور صدا با کمترین میزان انتقال است. در اینجاست که کیفیت و نوع ماهیت عایق صوتی ارزش و اهمیت خود را بیشتر از پیش نشان خواهد داد.  براساس آزمایش های انجام شده در زمینه کاربرد عایق صوتی،محققین به این نتیجه رسیده اند که کاربرد یک عایق صوتی که با تکنولوژی نوین با ضخامت ۲ تا ۵ سانتیمتر تولید شده است عامل موثری در مهار و حذف صدا می باشد. با به کار گیری همین عایق صوتی که نقش مکملِ عایق حرارتی را نیز به عهده دارد به میزان 80 درصد از افت انرژی حرارتی نیز جلوگیری می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

بهترین عایق صدا بهترین عایق صدا, پوشش های صوتی دیواری

فوم آکوستیک :

بهترین استفاده: برای بهبود صدا در اتاق های کوچک و متوسط مانند: استودیوهای ضبط، اتاق های کنترل و یا سینماهای خانگی کوچک. آن ها معمولا در رنگ ذغالی ارائه می شود و همچنین دارای شکل ها و اندازه های متفاوت هستند. آن ها برای نوازندگان، کسانی که پادکست ضبط می کنند و همچنین دوست داران سینمای خانگی مناسب است.

فوم جاذب صدا(کاشی های صوتی استودیو) :

بهترین استفاده: به عنوان گزینه ای برای استودیوها می تواند باشد. این فوم ها در رنگ های گوناگون از جمله: ذغالی، آبی، قرمز و بنفش وجود دارند. به طور مثال از رنگ های روشن آن برای اتاق های تئاتر، اتاق های بازی استفاده می شود و آن ها را جذاب تر می کند. آن ها را می توان در دیوارهایی که مشکل انعکاس نویز و صداهای مزاحم داشته باشند، استفاده کرد. یا همچنین آن ها را به عنوان کاشی های سقفی برای کاهش اکو استفاده کرد.