روش اجرای عایق ‌های رطوبتی قیری پیش ساخته : عایق رطوبتی جدید نانو یک نوع نانو رنگ عایق رطوبتی است که برای ترمیم ایزوگام و عایق کاری رطوبتی پشت بام ، استخر ، آب نما و آب بندی سرویس بهداشتی استفاده می شود. عایق رطوبتی جدید براساس پلیمرهای پایه آب است که به صورت سرد اعمال می شود، تک جزئی بوده و برای همه نوع سطوح بکار می رود و مقاوم به آب و رطوبت است. این محصول پدیده ای جدیدی در صنعت ساختمان است که کارایی زیادی در عایق کاری رطوبتی ساختمانی دارد.

روش اجرای عایق ‌های رطوبتی قیری پیش ساخته

عایق ‌های رطوبتی قیری یکی از روش‌ ها و تکنولوژی ‌های بسیار پیشرفته‌ ای است که در صنعت ساختمان ‌سازی مورد استفاده قرار گرفته‌ است. این عایق‌ های رطوبتی نانو بر پایه آب بوده و بسیار سازگار با محیط‌ زیست هستند. همچنین از دیگر خصوصیات این عایق ‌ها می‌ توان به وزن سبک آن ‌ها، انعطاف‌ پذیری بالا، سرعت و سهولت در خشک شدن و سرعت‌ عمل در اجرای آن اشاره کرد. از عایق ‌های رطوبتی قیری می ‌توان برای عایق ‌بندی انواع سطوح افقی، عمودی و شیب ‌دار استفاده کرده که ازاین ‌رو بسیار مورد توجه معماران و سازندگان ساختمان ‌ها قرار گرفته ‌است. عایق‌ های رطوبتی قیری جهت عایق ‌بندی سرویس ‌های بهداشتی، عایق ‌بندی دور دودکش ‌ها، عایق ‌بندی سطح پشت ‌بام ‌ها، عایق ‌بندی کف آشپزخانه ‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این فناوری از عایق‌ های رطوبتی کاملاً ضدآب بوده و پس‌ از خشک شدن آن بر سطح سازه، پلیمری کاملاً ضدآب را تشکیل می‌ دهد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی قیر عایق رطوبتی قیر, اجرای عایق قیر

انواع عایق‌های رطوبتی پیش‌ساخته بر اساس نوع قیر تشکیل‌دهنده:

1) عایق‌های ساخته شده با قیر پلیمری: عنصر اصلی این عایق‌ها قیر خالص 70-60 اصلاح شده با پلیمر می‌باشد.

الف) عایق پلیمری الاستیکی: در این عایق‌ها جهت اصلاح خواص قیر از پلیمر SBS (استایرن-بوتادین-استایرن) که بهترین اصلاح‌کننده قیر در جهان شناخته شده، استفاده می‌شود.

ب) عایق پلیمری پلاستیکی: در این عایق‌ها جهت اصلاح خواص قیر از پلیمر APP (اتکتیک پلی پروپیلن) استفاده می‌شود که در مقایسه با پلیمرهای الاستیکی به مراتب از کیفیت کمتری برخوردار است.

2) عایق‌های ساخته شده با قیر دمیده: عنصر اصلی تشکیل‌دهنده این عایق‌ها قیر اکسیده می‌باشد و نسبت به عایق‌های پلیمری کیفیت، دوام و طول عمر کمتری داشته و در رده پایین‌تری قرار می‌گیرند.