آب‌ بندسازی دیوار مرطوب با عایق های رطوبتی : این نوع از عایق رطوبتی از لحاظ نوع مواد پایه، تشکیل شده از قیرهای سبک می باشد. البته یکسری ترکیبات و پلیمرهای ساختار یافته نیز جهت اصلاح این عایق ها مورد استفاده قرار گرفته است. حلال این عایق سیالات آب است و لازم است که برای رقیق سازی آنها از آب استفاده کنیم. برای اجرای آنها نیاز به هیچگونه حرارتی وجود ندارد. دقیقاً برخلاف عایق های رطوبتی قدیمی مانند انواع ایزوگام که نیاز به حرارت شدید داشتند اما این عایق ها اینگونه نیستند. کارایی اصلی آنها معمولاً به عنوان عایق کاری سرویس بهداشتی و همچنین عایق رطوبتی کف ساختمان در نواحی مرطوب می باشد. البته شما می‌توانید آنها را در سازه های مدفون و همچنین بام ساختمان نیز استفاده کنید. امکان اجرای آن ها به صورت تک لایه وجود دارد اما برای رسیدن به یک مقاومت بسیار بالا لازم است که لایه های متوالی  همراه با مش یا فایبرگلاس اجرا شود.

آب‌ بندسازی دیوار مرطوب با عایق های رطوبتی

عایق رطوبتی جهت عایق ‏کاری و آب‌بندسازی دیوارهای مرطوب و سطوح کف نم‌دار نظیر پشت بام، کف آشپزخانه، ‌کف سرویس‌ بهداشتی و کف ‏حمام استفاده می‌شود. ‌این پوشش، می‌تواند جایگزین مناسبی برای عایق‌های سنتی مانند قیر وگونی، آسفالت و یا ایزوگام ‌باشد. ‏عایق رطوبتی بر پایه آب و در نتیجه دوست‌دار محیط زیست است. این پوشش مقاومت بالایی نسبت به تابش نور مستقیم نور خورشید دارد.‏ عایق آب‌بند پلیمری دارای انواع مختلفی می‌باشد که می‌توان به عایق پلیمری نانو، عایق پایه سیمانی و عایق سفید رطوبت اشاره کرد. این محصول بر اساس رزین‌های اکریلیک آب پایه با بهترین فرمولاسیون روز دنیا و مواد اولیه آلمان و ترکیه تولید و ارائه می‌گردد. باندهای بین مولکولی عایق پلیمری پیوسته بوده و فاقد فضای آزاد می‌باشد. عایق پلیمری رطوبتی نانو اکریلیک در زمان بروز صدمات احتمالی در زمان بسیار کوتاه (کمتر از 48 ساعت) قابل ترمیم می‌باشد. به طور کلی هر کجا که محصولات آب بندی سنتی مانند ایزوگام و قیرگونی به کار رفته استفاده می‌ شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش عایق رطوبتی پوشش عایق رطوبتی, انواع عایق ضد اب

عایق آب بند پلیمری دارای ترکیبات نانو اضافه شده به عایق می‌باشد که استقامت و دوام عایق را افزایش داده است. از مزایای دیگر عایق نانو می‌توان به آب گریز بودن (نماندن آب بر سطح عایق) و غبار گزیر بودن (نرفتن خاک و غبار در بتن عایق) اشاره کرد. عایق نانو رطوبتی خاصیت خود تمیزشوندگی دارند و نیازی به شستشو با مواد شیمیایی را ندارند.