خرید انواع مواد عایق سقف‌ های شیروانی فلزی : عایق‌ بندی در سقف‌ های فلزی خانه موجب ثابت ماندن هوای مطلوب داخل خانه، بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی مختلف می‌شود. عمدتاً، هدف «پس دادن گرمای موجود در محیط اطراف به خود منبع گرما می‌باشد و با این کار از ماندن آن در خانه جلوگیری می‌شود. با سقف‌های فلزی عایق‌بندی‌شده، می‌توان دما و جو داخل خانه را در حالی که هزینه‌های مربوط به انرژی و گرما هم کاهش می‌یابد، به صورت ثابت نگه داشت. نحوه‌ی کار کردن عایق در سقف‌ های فلزی به این صورت است که گرمای تابیده شده را از سقف و بهارخواب خانه پس می‌زند و از ورود و ماندن آن در داخل خانه جلوگیری می‌شود. زمانی که هوا گرم است، تقریباً ۹۳ درصد گرمای خورشید تابیده می‌شود و عایق‌ بندی در سقف‌ های فلزی باعث کاهش جذب گرما در سازه می‌شود.

خرید انواع مواد عایق سقف‌ های شیروانی فلزی

سقف‌های شیروانی فلزی سازه‌هایی ساخته شده از فلز یا قطعه‌ های تایل‌ مانند (ساخته شده از فلز) می‌باشند، که از جمله مصالح سازنده خاص و مهم در هر نوع پوشش‌ سازی و یا محفظه‌ کاری یک سازه به شمار می‌آید. سقف فلزی می‌تواند متشکل از ساندویچ پانل با انواع مختلف از جمله گالوانیزه، مس و یا آلومینیم باشد. افزون بر این، استفاده از سقف شیروانی در مجتمع‌های مسکونی و تجاری متداول است. از آنجایی که سقف از جنس گالوانیزه دوام عمر زیادتری نسبت به دیگر مصالح موجود در بازار را دارد، در صورتی که تکنیک‌ های تعمیر و نگهداری به صورت مناسب روی آن اعمال شود، می‌توان این انتظار را داشت که سالها دوام بیاورد.  در روش عایق‌‌ بندی سقف حرارتی، چنانچه بر روی سقف شیروانی به درستی اجرا نشود میزان مصرف انرژی زیادی به هدر می‌رود. بنابراین برای صرفه‌جویی انرژی همچنین هزینه‌ها به دلیل حساسیت بالای این نوع عایق ،عایق‌کاری را باید به دست افرد متخصص سپرد. از انواع عایق‌ های حرارتی می‌توان به پشم شیشه پتویی، فوم پلی اتلین رولی، فوم پلی اوراتان و همچنین یونولیت اشاره کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی شیروانی عایق رطوبتی شیروانی، انواع عایق رطوبتی

لازم به ذکر است در نوع فوم برای عایق حرارتی نسبت به دیگر روش‌ها هزینه بالاتری دارد اما خالی از لطف نباشد برای عایق‌ بندی کامل و بستن تمام منافذ هوایی در بسیاری از هزینه‌ها و مصرف انرژی شما صرفه‌جویی خواهد کرد. جهت آب بندی سقف شیروانی پایین دیوار و سقف شیروانی بایداز ورق های فلاشینگ استفاده کنیم که فضای بین دیوار و ورق شیروانی را پوشش دهد. و مقداری هم بالاتر از سطح سقف شیبدار شیروانی را بپوشاند. از زمان های قدیم تا به امروز هدایت آب باران در سقف های شیبدار مهم بوده است. این اهمیت برای مناطق مرطوب با بارندگی های شدید قابل توجه است. با پیشرفت تکنولوژی ورق های کرکره سینوسی (که به خاطر نوع شکل دهی و شباهت آن به موج های دایره ای شکل به سینوسی معروف است) به وجود آمد که به خاطر نوع شکل و فرمینگ آن برای موقعیت های جغرافیایی که دارای باد و باران فراوان هستند بسیار کاربرد دارد. این محصول در طول های متفاوتی تولید می شود و آن به خاطر نوع سفارش مشتری است.