آب بندی با عایق رطوبتی فشار منفی در کرج : عایق زیرزمین های نمناک ، طبقات فشار منفی ، مخازن دفنی ، چاله آسانسور این عایق که هم بصورت پودر و هم ژل ارائه میشود . جهت پیشگیری از نفوذ رطوبت از پشت دیوارها یا ازرکف زمین کاربرد دارد که پس از اجرا با نفوذ به داخل خلل و فرج حفره های بتن باعث انسداد کامل و آب بندی آن می شود . اب بندی فشار مثبت گاها برای شما پیش اومده که استخر و یا مخزنی را می­خواهید از داخل به خارج آب بندی کنید و خارج آن انقدر حائز اهمیت نیست که هزینه کنید و فشار آب از داخل به خارج که به این امر میگن فشار مثبت که شامل استخر های خارج از زمین و مخازنی که بیرون از زمین هستند و آب بندی فشار منفی معمولا در پارکینگ های طبقاتی و چاله آسانسورها این موضوع مطرح میشه که فشار آب از خارج از ساختمان وارد میشود و باعث خیس شدن دیوارها می ­شود که هزینه هنگفتی برای ساکنین ایجاد میکند پس هرگونه رطوبت یا ورود نم یا آب را از خارج می­ توان فشار منفی نامید.

آب بندی با عایق رطوبتی فشار منفی در کرج

در نتیجه ی نفوذ نم و رطوبت، سطح اجزای نم پذیر ساختمان پوسته پوسته شده و از حالت یک دست خود در می آید. همچنین شوره زدگی و ایجاد باکتری ها و کپک ها از نتایج عدم رسیدگی و عدم انجام آب بندی کردن این موارد می باشد که می تواند ساکنین ان را مورد آزاد و اذیت قرار دهد. همچنین بوی رطوبت برخاسته از نفوذ آب به داخل ساختمان می تواند جزوی از مواردی باشد که ساکنین ساختمان از آن گله و شکایت دارند. به همین دلیل برای جلوگیری از بروز و رشد چنین مشکلاتی، باید به یک راه حل منطقی اندیشید. آب بندی سقف و عایق رطوبتی یکی از این روش ها برای مقابله با رطوبت و نم می باشد که ساختمان ها را از نفوذ و نشت آب از حفظ خواهد کرد. عایق نفوذگرکریستالیزه پایه سیمانی عایق نفوذگرکریستالیزه پایه سیمانی یک نوع عایق رطوبتی بر پایه سیمان میکرونیزه، مواد معدنی و پلیمری نفوذگر به رنگ خاکستری است که روی سطوح بتنی مستحکم کاربرد دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق فشار منفی بتن عایق فشار منفی بتن، عایق رطوبتی نفوذگر

این پوشش به عنوان عایق رطوبتی فشار مثبت و منفی بر روی سطح عمل می‌کند و در چندین لایه اجرا می‌ گردد. ملاترون یک ماده آبند کننده و محافظ بتن می‌باشد که پس از اختلاط با آب و اجرا بر روی سطح بتن با آهک آزاد موجود در بتن ترکیب شده و ترکیبات کریستالی رشد یابنده سوزنی شکل و غیرمحلول در آب تشکیل می‌ دهد که با نفوذ به داخل خلل و فرج حفره‌های بتن باعث انسداد کامل و آبندی آن می‌شود. این ماده در مرکز تحقیقات این شرکت مشابه با بهترین نمونه‌ های خارجی آن ساخته شده و از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه می‌ باشد.