روش های آب بندی پشت بام با عایق رطوبتی : با توجه به موقعیت جغرافیایی ساختمان و نمای آن، باید جنبه های مهمی را در نظر گرفت. به عنوان مثال، خانه های در معرض بارندگی مداوم باید به صورت ضد آب طراحی شوند. در پاسخ به این سؤال که بهترین ماده ضد آب برای پشت بام کدام است باید گفت که ارزیابی توسط کارشناسان انجام میشود. تمامی مواد آب بندی با انواع سقف سازگار نیستند. به عنوان مثال، پلی استایرنهای منبسط شده و اکسترود شده نباید در تماس مستقیم با پلی وینیل کلراید یا PVC باشند. علاوه براین، غشاهای قیر اصلاح شده و غشاهای داخلی معمولی برای استفاده مستقیم بر روی عایق های پلاستیکی یا فوم توصیه نمی شوند.

روش های آب بندی پشت بام با عایق رطوبتی

مهم ترین بازار عایق رطوبتی پشت بام ایران می باشد که سالیانه مبالغ بالایی از مصالح برای عایق کاری پشت بام مصرف می شود که این امر باعث می شود تا قیمت عایق رطوبتی پشت بام با نوسانات زیادی رو به رو شود. به دلیل قیمت عایق رطوبتی پشت بام و مواد مصرفی آن نیاز است تا از افرادی مجرب برای عایق کاری پشت بام استفاده شود. برای عایق کاری پشت بام و قیمت عایق رطوبتی پشت بام از عایق رطوبتی نانو پلیمری استفاده می شود که قیمت عایق رطوبتی پشت بام نانو پلیمری با توجه به مواد اولیه این محصول تعیین می شود. با توجه به عایق رطوبتی پشت بام نانو پلیمری قیمت آن با نوسانات زیادی رو به رو می شود، به دلیل عایق رطوبتی نانو پلیمری به دلیل اینکه نانو پلیمری‌های مورد استفاده از الیاف شیشه می باشد قیمت عایق رطوبتی پشت بام با نوسانات زیادی رو به رو می شود. شما به راحتی می توانید با تماس با تامین کنندگان اصلی این محصول از طریق باسکول اقدام به خرید عایق رطوبتی نانو پلیمری نمایید. برای خرید عایق رطوبتی نانو پلیمری ابتدا می توانید این محصول را از نمایندگی های معتبر تهیه کنید و بعد از آن اقدام به خرید عایق رطوبتی نانو پلیمری کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری پشت بام عایق کاری پشت بام, عایق های مایع بام

آموزش آب بندی پشت بام :

  1. برای آب بندی پشت بام باید طبق این مراحل عمل کنید:
  2. ابتدا باید سطح را کاملا تمیز کرد و سپس برروی آن عایق بام را اجرا کرد.
  3. با مایع عایق پشت بام و سیمان بین زوایای دیوار که با کف در ارتباط است را ماهیچه کشی کنید.
  4. با استفاده از ترکیب مایع آب بندی پشت بام و سیمان درزهای موزاییک پشت بام را پوشش دهید و ترمیم کنید.
  5. چسب نانو برای پشت بام (چسب آب بندی پشت بام) که به صورت شفاف و بی رنگ است را با قلمو روی بندها بکشید تا از ترک مجدد بین درزها محافظت کند.
  6. حال در این مرحله مایع آب بندی پشت بام را برروی سطح اجرا کنید. این عایق به صورت مایع است و می توان با طی لاستیکی یا جارو و غلتک روی موزاییک ها را پوشش داد. بعد از خشک شدن به صورت یک لایه سخت و بی رنگ خواهد بود.