خرید انواع قیر جهت مصارف عایق کاری سطوح : قیر معمولاً در دو حوزه راه‌ سازی و عایق‌ کاری به کار می‌رود. حدوداً ۹۰ درصد از قیرتولیدی، در حوزه راهسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مصارف عایق‌ کاری، تنها ۱۰ درصد از مصرف قیر را به خود اختصاص می‌دهد. اکثر قیرهایی که در راه‌سازی مصرف می‌شوند در حرارت معمولی حالت خمیری و نیمه جامد دارند. به همین جهت در عملیات آسفالت پوششی ابتدا بایستی به کمک حرارت آن‌ها را سیال نموده و سپس قشر نازکی از آن‌ها را در سطح راه پخش نمود. تهیه تسهیلات و دستگاه‌های گرم کردن قیر در نقاط دور دست نه مقدور بوده و نه مقرون به صرفه است. متخصصین آسفالت سعی نمودند که به طریقی کاربرد قیرسرد را در راه‌سازی عملی سازند.

خرید انواع قیر جهت مصارف عایق کاری سطوح

در واقع این ماده به عنوان خوراک در ساخت انواع قیر با گریدهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیر یا بیتومن به دست آمده از برج خلا را می‌توان در بعضی موارد استفاده کرد؛ اما در اکثر اوقات خواص این قیر را باید طی فرآیندهایی بهبود داد، تا قابلیت استفاده در صنایع گوناگون را داشته باشند. قیر دمیده مشهورترین و پرکاربردترین نوع گیلسونایت است. این نوع قیر در موارد گوناگونی مصرف دارد. از جمله از قیر دمیده به عنوان عایق رطوبتی، بلوک‌های عایق، آسفالت، آب‌بندی پشت بام‌ها و موارد مشابه استفاده می‌شود. البته این قیر دارای انواع گوناگونی است که بر اساس استانداردهای ASTM طراحی شده و هر کدام دارای ویژگی‌ها و خواص خود است. روش ساخت گیلسونایت دمیده نسبتا ساده است. اولین بار این قیر در سال 1890 ساخته شد که ناشی از واکنش قیر داغ شده با اکسیژن بود. همین موضوع باعث شد تا تحقیقات زیادی در این زمینه شکل بگیرد و روش علمی ساخت آن و دستگاه‌های آن تولید شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیر کشسان عایق کاری قیر کشسان عایق کاری, قیر رطوبتی در کرج

در فرایند ساخت قیر دمیده، گیلسونایت مایع را به مقدار کافی گرم کرده؛ سپس به کمک روش‌های خاص فرآیند هوادهی به آن آغاز می‌شود. در این فرآیند قیر در مجاورت هوا سفت شده و میزان حساسیت آن به حرارت کاهش پیدا می‌کند. جالب است بدانید همین قیر نیز دارای انواع گوناگونی است. نوع خوراک، متغیرهای دما، میزان گرانروی قیر اولیه، مدت زمان و نسبت هوادهی همگی در این زمینه موثر هستند و قیر دمیده‌ای با ویژگی‌های مشخص فراهم می‌کنند. به زبان ساده قیر محلول از حل کردن قیر خالص در حلال‌ها یا روغن‌های نفتی به دست می‌آید. این قیر به دلایل فنی و اقتصادی بیشتر از همه در صنایع و عملیات راهسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع گیلسونایت‌های خالص همگی جامد هستند و امکان استفاده از آن‌ها در عملیات راه‌سازی وجود ندارد.