اجرای عایق رطوبتی مایع در سطوح ساختمان : انتخاب مدل عایق رطوبتی برای عایق‌کاری ساختمان به تصمیم نهایی شما بستگی دارد. اما این نکته را فراموش نکنید که هزینه‌ای که گاهی اوقات به ساختمان بر اثر نفوذ نم و رطوبت وارد می‌شود، بسیار بیشتر از هزینه‌ای است که برای خرید عایق رطوبتی باکیفیت می‌کنید. علاوه بر این، عایق های رطوبتی فاقد کنج و درز هستند که این باعث می شود آسیب دیدگی کمتری نسبت به نسل قبلی عایق ها داشته باشند و ویژگی عایق رطوبتی مایع باعث شده که طول عمر بیشتری داشته باشد.

اجرای عایق رطوبتی مایع در سطوح ساختمان

برای اجرا و نصب انواع عایق رطوبتی باید مراحل ابتدایی مشابهی را انجام دهید. قبل از شروع عایق کاری باید محل مورد نظر به طور کامل و تمیز شسته شود به طوری که هیچ گونه گرد و غباری بر روی سطح باقی نماند، سپس تا خشک شدن کامل آن باید صبر کرد. توجه داشته باشید که اگر محل مورد نظر به طور کامل خشک نشده باشد و حتی ذره‌ای رطوبت باقی مانده باشد کار عایق کاری به خوبی انجام نمی‌شود و حتی ممکن است پس از گذشت مدت کوتاهی از عایق کاری، تمامی عایق‌ها کنده شود. پس قبل از هر چیز از خشک بودن کامل سطح اطمینان کسب کنید. عایق رطوبتی مایع، به عنوان یک جایگزین راحت و بهتر نسبت به ایزوگام انواع مختلف دارد که قبل‌تر به آن اشاره کردیم. حال اجرای هر کدام از این عایق‌ها ممکن است متفاوت باشد اما به طور کلی چون ماده به صورت مایع است به راحتی می‌توان مقدار مشخصی از آن را به صورت دستی یا با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و غلطک به صورت یک لایه نازک روی سطح مورد نظر ریخته و منتظر بمانید تا کاملا خشک شود. کار اجرای این مدل عایق در همین جا تمام می‌شود و قابل استفاده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش عایق رطوبتی پوشش عایق رطوبتی, انواع عایق ضد اب

دلایل خرید عایق رطوبتی نانو پشت بام به جای عایق های سنتی:

  • عایق های سنتی مثل قیر و ایزوگام، معایب بسیاری دارد. از جمله اینکه طول عمر آنها بسیار پایین و قیمت آنها بالا است؛ اما قیمت عایق های رطوبتی نانو نسبت به طول عمر و دوام آنها بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  • برای استفاده از قیر و ایزوگام ابتدا باید پشت بام ها را تخریب کرد، سپس از عایق سنتی استفاده کرد؛ اما در استفاده از عایق رطوبتی نانو پشت بام، نیازی به تخریب پشت‌بام نیست و به راحتی قابل اجرا بر روی سطح پشت بام می باشد.
  • ایزوگام و قیر به دلیل رنگ تیره عموما در تابستان گرما را به خود جذب کرده و باعث هدر دادن انرژی و گرم شدن محیط خانه می شوند؛ در صورتی که عایق های نانو پشت بام به صورت رنگی هستند و از هدر رفت انرژی جلوگیری می کنند.
  • عایق های سنتی در گرما و سرما نمی توانند منبسط و منقبض شوند. بنابراین به راحتی ترک خورده و از بین می‌روند؛ اما عایق های رطوبتی نانو قابلیت حرکت در گرما و سرما را دارند و بدین دلیل دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شوند.