بهترین عایق پلیمری دو جزئی استخر در گلشهر : عایق استخر (عایق رطوبتی نانو استخر) توسط شرکت گوهر شیمی عایق پایتخت که عرضه کننده بهترین عایق رطوبتی است عرضه می شود. نفوذ آب یکی از عواملی است که باعث نم و رطوبت در استخر و ساختمان ها می شود و اگر برای جلوگیری از آن اقدامی نشود باعث ایجاد خسارت و کاهش عمر مفید ساختمان می شود، عایق های رطوبتی امروزه در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. این نوع عایق پوششی است که امروزه می توان در عایق بندی پشت بام ها، استخر، دیوار ها و لوله ها در برابر نفوذ آب استفاده نمود، این نوع عایق از انواع مختلفی تشکیل شده است و هر کدام از آن ها برای مکان به خصوصی استفاده می شود.

بهترین عایق پلیمری دو جزئی استخر در گلشهر

این عایق شامل یک جزء مایع و یک جزء پودر می‌باشد که در هنگام استفاده باید آنها را ترکیب کنیم و توسط قلمو یا تی روی سطح مانند رنگ بمالیم. ژل نانو پلیمر و پودر ضد آب الیاف دار وقتی با یک دیگر ترکیب می‌شوند به راحتی و با درصد بالایی سطوح مورد نظر را عایق می‌کنند. در بعضی از برند‌ها مطابق دستورالعمل باید مقداری آب هم به مخلوط اضافه کرد. عایق دو جزئی الیاف دار یک عایق رطوبتی است که به شکل یک لایه سیال سرد اجرا می‌شود. این محصول بر پایه سیمان پلیمری و دیسپرسیون‌های استایرن آکریلیکی می‌باشد. قابلیت انعطاف پذیری و کشسانی بالایی دارد که جهت آب بندی کلیه سطوح اعم از بتنی و غیر بتنی می‌توان از آن استفاده نمود. این محصول چون به عنوان یک پوشش نازک مانند رنگ استفاده می‌شود؛ در طبقه بندی مواد آب بندی، به عنوان یک رنگ آب بند پلیمری بر پایه سیمان قرار می‌گیرد. این پوشش نسبت به ایزوگام و قیرگونی انعطاف پذیری بهتر و طول عمر بالاتری دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش نانو پلیمر پوشش نانو پلیمر، عایق های رطوبتی نانو

بعد از اجرای سیمان کاری استخر، شما می‌توانید با استفاده از عایق دو جزئی پایه سیمانی آن را آب بندی کنید. بهترین حالت اجرای پوشش بر روی نرمه سیمان است ولی اگر نرمه کشی نشده باشد باید تخلخل‌های روی سطح را برطرف کنید. می‌توانید با اختلاط سیمان، چسب‌های پلیمری و پودر سنگ سطوح را صاف نمایید. استفاده از چسب‌های پلیمری که بر پایه رزین هستند باعث می‌شود چسبندگی سطح و پوشش پلیمری دو جزئی بهتر شود.