نمایندگی انواع عایق رطوبتی قیری در کرج تهران : عایق رطوبتی قیری یا همان عایق رطوبتی پیش ساخته ایزوگام از چندین لایه و روکش تشکیل شده است که تنوع مصرف این محصول را برای کاربردهای مختلف نشان می دهد. مثلاً در اینجا به چند نمونه از کاربردهای متنوع عایق ایزوگام اشاره می کنیم. عایق کاری کلیه سطوح ساختمانی مانند: کف، سقف و دیوارهای داخلی و خارجی در برابر آب و بخارات، عایق کاری نواحی خیس و مرطوب ساختمان مانند سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و … و البته برای ترمیم عایق کاری های قدیمی، عایق رطوبتی قیری بهترین گزینه است. عایق رطوبتی قیری یا همان عایق رطوبتی پیش ساخته ایزوگام از چندین لایه و روکش تشکیل شده است که تنوع مصرف این محصول را برای کاربردهای مختلف نشان می دهد. مثلاً در اینجا به چند نمونه از کاربردهای متنوع عایق ایزوگام اشاره می کنیم. عایق کاری کلیه سطوح ساختمانی مانند: کف، سقف و دیوارهای داخلی و خارجی در برابر آب و بخارات، عایق کاری نواحی خیس و مرطوب ساختمان مانند سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و … و البته برای ترمیم عایق کاری های قدیمی، عایق رطوبتی قیری بهترین گزینه است.

نمایندگی انواع عایق رطوبتی قیری در کرج تهران

قیر یک فرآورده طبیعی است که به حالت محلول در نفت خام موجود است و از هیدروکربورهایی با وزن مولکولی بالا تشکیل شده است. قیر دارای رنگ مشکی براق است و عمده ترین ویژگی آن، غیر قابل نفوذ بودن در برابر آب و نیز خاصیت چسبندگی آن است. قابلیت چسبندگی قیر بیشتر در راه سازی مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که به صورت لایه نازکی دور دانه های سنگی را گرفته، آن ها را به یکدیگر می چسباند و تشکیل آسفالت را می دهد. پوشش قیری (روکش آسفالت) از مواد پایه قیر ساخته می شود. این یک پوشش محافظ انعطاف پذیر بر اساس فرمول و درجه پلیمریزاسیون آن است. انعطاف پذیری و محافظت در برابر آب می تواند تحت تأثیر درجه پلیمر و تقویت فیبر باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری با قیر
عایق کاری با قیر، اجرای انواع قیر

متداول ترین کاربردهای پوشش های قیری شامل مناطقی است که در زیر لایه خیس هستند. این یک پوشش محافظ و ضد آب به ویژه در سطوحی مانند پایه های بتنی عالی محسوب می شود. برای قرار گرفتن در معرض نور خورشید مناسب نیست مگر اینکه با مواد انعطاف پذیرتر مانند پلی اورتان یا پلیمرهای مبتنی بر اکریلیک اصلاح شود. عایق های رطوبتی غشای قیری به دلیل عملکرد ثابت شده آنها روشی محبوب برای سقف های کم شیب است. غشای ضد آب قیری دارای مشعل روی لایه و غشای خود چسب می باشد. ترکیبات خود چسب شامل آسفالت، پلیمرها و پرکننده ها هستند. علاوه بر این، رزین ها و روغن های خاصی ممکن است برای بهبود ویژگی های چسبندگی اضافه شوند. نوع خود چسب دارای ماندگاری پایینی است زیرا با گذشت زمان خاصیت چسبندگی غشا کاهش می یابد.