خرید ایزوگام‌ مایع رنگی و بیرنگ نانو در کرج : عایق ضد رطوبت ایزوگام مایع، نوعی پوشش پلیمری است که به عنوان عایق، مورد استفاده قرار می گیرد. این عایق از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری کرده و در عین حال، مانع از گرم شدن کف بام توسط نور خورشید می شود. عایق ضد رطوبت، روی کلیه سطوح از جمله فلز، سیمان، موزاییک، قیر، آسفالت ترک خورده، چوب و … قابل نصب بوده و پس از خشک شدن، آب گیری می شود. کاربرد اصلی عایق ضد رطوبت ایزوگام مایع، آبگیری پشت بام است. این عایق پس از ترکیب جزء پودر و مایع آن قابل اجرا بر روی انواع سطوح سیمانی، بتنی، گچی و سنگی است. همچنین می توان از عایق پلیمری برای آب بندی استخرها و مخازن آب استفاده کرد.

خرید ایزوگام‌ مایع رنگی و بیرنگ نانو در کرج

ایزوگام مایع بی رنگ نانو، به دلیل کریستالی و شفاف بودن، بسیار محبوب است. ایزوگام مایع بدون رنگ دکترنانو، برای سطوح چوبی، سنگی، کاشی، سرامیکی، موزاییکی و آجری به کار می رود. این محصول در برابر انواع شرایط محیطی، اشعه فرابنفش، مواد شوینده اسیدی استحکام بالایی دارد و خاصیت خود تمیز شوندگی آن، سبب شده است تا در آلودگی و بارندگی کثیف نشود و دیگر نیازی به شست و شوی مداوم نباشد. این نوع از ایزوگام ها، پوشش آبگریزی هستند که در عایق بندی نمای داخلی و خارجی ساختمان، آب بندی تراس و بالکن، سازه های مختلف مانند پل و تونل، پشت بام و استخر کاربرد دارند. ایزوگام مایع رنگی دکتر نانو، خاصیت کشسانی و چسبندگی بالایی دارد و از مزیت های ویژه آن می توان به دو چندان شدن زیبایی سطوح، محافظت و مقاومت بالا، اجرای آسان و سریع، پوشش دهی 100%، مقاومت در برابر شوره، خزه و جلبک، استحکام در برابر نور آفتاب و عدم تغییر رنگ نیز اشاره کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

تولید ایزوگام مایع تولید ایزوگام مایع, عایق رطوبتی ایزوگام مایع

کاربرد ایزوگام مایع را مورد بررسی قرار داده‌ایم و در مورد مزایا، کیفیت، مشخصات فنی و… هم صحبت کرده‌ایم. شما برای خرید این نوع ایزوگام و همچنین نصب اصولی آن می‌توانید با مشاورین ما در این مجموعه در تماس باشید. به این دلیل که البرز ارغوان یکی از مجموعه‌های بروز و البته باسابقه‌ای است که در طی سال‌های فعالیت صادقانه خود توانسته نظر بسیاری از مشتریان را از آن خود کند. ایزوگام مایع، همان‌طور که گفته شد، روی سطوح مختلفی همچون آسفالت، سیمان، فلز، چوب و… قابلیت نصب دارد ولی روی سطوحی که ناهموار هستند، قیمت بالاتری را برای نصب، باید در نظر گرفت.