انواع ایزوگام مایع بی رنگ نانو در گوهردشت : ایزوگام مایع بی رنگ نانو، به دلیل کریستالی و شفاف بودن، بسیار محبوب است. ایزوگام مایع بدون رنگ دکترنانو، برای سطوح چوبی، سنگی، کاشی، سرامیکی، موزاییکی و آجری به کار می رود. این محصول در برابر انواع شرایط محیطی، اشعه فرابنفش، مواد شوینده اسیدی استحکام بالایی دارد و خاصیت خود تمیز شوندگی آن، سبب شده است تا در آلودگی و بارندگی کثیف نشود و دیگر نیازی به شست و شوی مداوم نباشد.

انواع ایزوگام مایع بی رنگ نانو در گوهردشت

ایزوگام نانو پلیمری مایع بر مبنای قیر امولسیونی اصلاح شده با رزین‌ های امولسیونی منعطف، فیلر های معدنی و مصنوعی و الیاف پلی پروپیلن طراحی و ساخته شده است که با توجه به این خصوصیات سبب آب‌ بندی صد در صد سطوح گوناگون سازه ها می‌ شود. ایزوگام مورد نظر قابلیت نصب بر روی سطوح سیمانی را داشته و امکان اجرای لایه‌ های بعدی بر روی آن و همچنین تردد و عبور و مرور بر روی آن نیز وجود دارد. توجه داشته باشید که این نوع عایق‌ های مایع که از مواد معدنی و شیمیایی بر پایه ی آب ساخته شده اند، در دو مدل بی‌ رنگ و رنگ دار فرآوری می‌ شوند و البته در نوع رنگ دار، رنگ‌ های متنوعی را نیز به آسانی به خود می‌ گیرند. دو نوع نانو ایزوگام‌ های مایع بی‌ رنگ و رنگ دار از نظر جنس تفاوت آنچنانی با هم نداشته و تنها تفاوت اصلی آن‌ ها در این است که مدل بی‌ رنگ آن یک ماده‌ ی شیمیایی را نسبت به مواد تشکیل دهنده ی ایزوگام رنگ دار کمتر دارد. لازم به ذکر است بدانید که ایزوگام نانو پلیمری مایع در دما هایی ما بین ۴۰ الی ۱۳۰ درجه فارنهایت قابلیت استفاده دارد، در نتیجه با توجه به بارندگی های زیاد و رطوبت نسبتا بالای موجود در نواحی شمالی کشور، بیشترین اجرای این عایق در مناطق شمالی می‌ باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام مایع ایزوگام مایع, انواع ایزوگام مایع

کاربرد اصلی ایزوگام مایع :

  • آب‌بندی سطوح ساختمانی نظیر پشت‌بام، چاله آسانسور، استخر، سرویس بهداشتی و..
  • رفع نم و انجام کارهای تعمیراتی و آب‌بندی بر روی ایزوگام، کاشی، سرامیک و …
  • ایجاد لایه عایق حرارتی بر روی پشت‌بام و دیوار
  • آب‌بندی، ترمیم و ایجاد لایه عایق بر روی سطح فلزی و چوبی
  • آب‌بندی و پر کردن درزها و اتصالات باقابلیت جابجایی
  • ایجاد لایه عایق، محافظ و پرکننده بر روی فوم پلی اورتان.

این محصول بر پایه قیر مایع و پلیمرهای خاص با چسبندگی فوق العاده بالا ، انعطاف پذیر و الاستیته خیلی زیاد و مقاومت در برابر ریز ترکهای سیمان است و بخاطر اجرای ساده ، قیمت مناسب و کاربردهای زیاد از جمله قابلیت اجرا بصورت ترمیم موضعی یا کامل روی ایزوگامهای فرسوده واسفالت مورد توجه زیادی قرار گرفته است.