انواع عایق های رطوبتی مایع نانو در نما : عایق پلیمری – سیمانی رنگی نما بصورت دو جزئی که جزء اول بصورت پودری و جزء دوم مایع می باشد و بعد از مخلوط کردن و اجرا روی سطوح ، خاصیت یک پوشش الاستیک آب بند را روی سطح ایجاد می کند و به عنوان عایق ضد آب کننده و قابل انعطاف روی نماهای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد . این محصول رنگی بوده و علاوه بر ایجاد سطح سیمانی و عایق روی سطح ، نمای رنگی نیز به نمای ساختمان خواهد داد .

انواع عایق های رطوبتی مایع نانو در نما

قیمت عایق رطوبتی مایع با توجه به سطح موردنظر و متراژ آن متفاوت است. همچنین برند تولیدکننده عایق مایع در قیمت نهایی آن تأثیرگذار است. قیمت عایق رطوبتی مایع در بین تولیدکننده‌ها رقابتی و به‌صرفه است و شما می‌توانید با صرف هزینه کمتر نوعی از عایق رطوبتی باکیفیت را خریداری کنید. عایق رطوبتی مایع یکی از بهترین تولیدکننده‌های انواع عایق رطوبتی در ایران و خاورمیانه است. برای خرید عایق رطوبتی نما کافی است با کارشناسان ما تماس گرفته و سفارش مدنظر خود را ثبت کنید.  در صنعت پوشش‌های عایقی پیشرفته‌های بسیاری صورت گرفته که باعث تولید عایق‌های رطوبتی با کیفیتی به نام عایق رطوبتی مایع با فناوری نانو شده است. این عایق ها در انواع مختلفی و با کاربردهای خاصی تولید می‌شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش نانو آجر نما پوشش نانو آجر نما, انواع عایق های نانو

۱.عایق های مایع بر پایه پلی ‌یورتان: مواد پلی یورتان در شکل های متفاوتی نظیر فوم نرم، الاستومر، فوم سخت، رزین، رنگ، ترموپلاستیک وجود دارند. همچنین این مواد کاربردهای مهم و متنوعی مثل افزایش مقاومت در برابر سایش، بالا بردن استحکام کششی، افزایش مقاومت در برابر اشعه‌های خورشید و مواد اسیدی و مقاومت در مقابل تخریب دارند. با توجه به کاربردهای پلی یورتان، استفاده از آن در ساخت عایق های رطوبتی مایع می تواند سطوح را در برابر نم و رطوبت بسیار مقاوم کند.

۲.عایق های مایع بر پایه سیمان: این نوع عایق رطوبتی مایع به نام عایق دو جزئی سیمان با بتن نیز شناخته می شود. مواد به کار رفته در ساخت این نوع عایق بر پایه سیمان است؛ از این رو سمی نبوده و برای استفاده و عایق بندی مخازن آب شیمایی مناسب است. برای اجرای این عایق باید آن را با آب یا مایع مخصوص دیگری ترکیب کرد و روی سطوح مختلف آجری، بتنی، سنگی و یا هر سطح دیگری اعمال نمود. ذرات نانو اجسامی بسیار ریز هستند؛ از این رو پوشش های ضد آب که از این فناوری استفاده می کنند با چشم دیده نمی شوند. انواع عایق های رطوبتی مایع با فناوری نانو سطح را از لحاظ ظاهری تغییری نداده و بعد از استفاده از این عایق ها بافت و کیفیت سطح بدون تغییر می‌ماند. این محصول برای پشت بام و سطوح سنگی، بتنی و آجری قابل استفاده است و به دلیل داشتن خاصیت چسبندگی و استحکام بالا در برابر باران و برف شدید مقاومت بالایی دارد.