انواع پوشش رنگ نانو ساختمانی در کرج تهران : نانو رنگ به صورت محلول در بازار موجود است. این رنگ را در نواحی مختلف ساختمان از جمله نما اعمال می کنند تا ذرات ریز نانو در تمامی سطح و منافذ مصالح نفوذ کنند. با این فرآیند متریال در تمام شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی می کند. این محصول موجب کاهش مصرف انرژی می شود زیرا دارای خواص عایق بندی (عایق رطوبتی) است. با استفاده از این محصول می توان از اتلاف حرارت از طریق دیوار و سقف های ساختمان جلوگیری کرد. این نوع عملکرد باعث شده است تا نانو رگ به عنوان یک عایق رطوبتی و حرارتی در نظر گرفته شود.

انواع پوشش رنگ نانو ساختمانی در کرج تهران

رنگ نانو ساختمانی نیز با استفاده از همین تکنولوژی نانو ساخته می‌شود و در آن ماده‌ای به نام رزین اکریلیک وجود دارد و رنگ نانو ساختمان در ظاهر مشابه رنگ‌های معمولی است، جنس این نوع رنگ از مایع است و نیازی به حلال ندارد. به عبارت دیگر در سال‌ های اخیر رنگ نیز به عنوان یکی از پر مصرف‌ترین مواد مصرف شده در صنایع مختلف علی الخصوص صنعت ساختمان، وارد دنیای نانو شده و انواع مختلفی متناسب با صنایع مختلف ساخته شده و آماده مصرف است. استفاده از رنگ نانو در ساختمان به خصوص برای استفاده در نمای ساختمان کمک می‌کند تا نمای ساختمان به دور از ناخالصی هوا مانند گرد و غبار و دود باشد و استفاده از آن برای دیوارها، سقف و کف ساختمان‌ها به عایق شدن آنها کمک می‌کند و به این ترتیب در مصرف انرژی سرمایش و گرمایش نیز صرفه جویی خواهد شد. اما یکی از بزرگ‌ترین مزایای این نوع رنگ، قدرت چسبندگی بالای آن است و این موضوع که به راحتی می‌تواند روی انواع سطوح فلزی، چوبی، سیمانی و غیره نیز بچسبد. اما باید به معایب رنگ نانو نیز توجه شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید نانو عایق سفید نانو, عایق های آب بندی نانو

ویژگی‌های رنگ نانو ساختمانی :

1. مقاوم در برابر اشعه فرابنفش
2. آبگریز و مقاوم در برابر مواد شیمیایی و اسیدی
3. مقاوم در برابر حرارت بالا و پایین
4. اجرای آسان و خشک شدن سریع
5. طیف رنگی وسیع
6. قابلیت اجرا برای تمام سطوح
7. بدون بو و عدم ایجاد تغییر در بافت
8. سازگار با محیط زیست
9. سبک بودن و انعطاف‌پذیری بالا
10. آنتی باکتریال و مقاوم در برابر رشد خزه و جلبک
11. چسبندگی و کشسانی فوق‌العاده
12. مقاوم در شرایط محیطی مختلف
13. ماندگاری و طول عمر بالا.

استفاده از رنگ نانو در ساختمان به خصوص برای استفاده در نمای ساختمان کمک می‌کند تا نمای ساختمان به دور از ناخالصی هوا مانند گرد و غبار و دود باشد و استفاده از آن برای دیوارها، سقف و کف ساختمان‌ها به عایق شدن آنها کمک می‌کند و به این ترتیب در مصرف انرژی سرمایش و گرمایش نیز صرفه جویی خواهد شد.