کارایی انواع عایق های حرارتی سقف و دیواری : علاوه بر هدایت حرارتی، تراکم و ظرفیت مواد نیز از خواص مهم مواد عایق هستند. عایق یا به اصطلاح عایق حرارتی یک اصطلاح عام است که برای محصولاتی استفاده می شود که از هدر رفت گرما و انرژی بین محیط و سیستم جلوگیری می کند. می توان از عایق حرارتی در نقاط مختلف خانه مانند دیگ های بخار یا لوله های آب سرد و گرم استفاده کرد. آنها کنترل آنها را دارند. اما بهتر است بدانید عایق گرمایی از برترین و مهمترین عوامل کنترل و مصرف منابع انرژی در ساختمان ها است. 

کارایی انواع عایق های حرارتی سقف و دیواری

عایق سقف جزو ملزومات پوشش یک ساختمان برای صرفه جویی در مصرف انرژی است. بیش از ۴۰ درصد مصرف انرژی کشور به ساختمان ها تعلق دارد. عایق حرارتی یک راه حل عالی برای کاهش مصرف انرژی است، که سبب کاهش ۵۰ درصدی مصرف انرژی در ساختمان ها، با جلوگیری از افزایش یا از دست دادن گرما از طریق ساختمان می گردد. در پوشش سازه های فضاکار (Space frame) و ساخت سقف های فلزی به ویژه سقف ایستادرز (کلزیپ)، به منظور کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از هدررفت آن، همواره از یک لایه عایق حرارتی استفاده می کنند و به اصطلاح ساختمان را عایق بندی می کنند. عایق بندی راهکاری بسیار ایده آل برای کاهش هزینه های گرمایشی و سرمایشی است و مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری حرارتی ساختمان عایق کاری حرارتی ساختمان, عایق های حرارتی کف

همیشه گرما از یک محیط گرم به سمت محیط سرد در حال حرکت است، به همین دلیل برای پیشگیری از ورود و خروج گرما، انواع عایق‌های حرارتی تولید شده‌اند. هنگامی که فضای یک ساختمان عایق‌کاری می‌شود، هوای داخلی آن در فصل تابستان خنک و در فصل زمستان گرم باقی می‌ماند. تنظیم دما در محیط برای افرادی که در آنجا زندگی می‌کنند، نقش فوق‌العاده زیادی در برقراری آسایش افراد دارد. باتوجه‌به اینکه عایق‌های حرارتی از ورود و خروج گرما جلوگیری می‌کنند، پس باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی هم می‌شوند. تمام افرادی که قصد عایق‌کاری ساختمان خود را دارند، باید باتوجه‌به دما و شرایط محیطی خود بهترین عایق حرارتی را برای ساختمان خود انتخاب نمایند تا بعد از مصرف با هیچ‌گونه مشکلی مواجه نشوند. گرما از مکان گرم به مکان سرد حرکت می‌کند. در نتیجه برای جلوگیری از ورود گرما به محیط سرد، از عایق حرارتی استفاده می‌شود. در اثر عایق‌کاری، فضای داخلی ساختمان در تابستان، خنک و در زمستان، گرم نگه داشته می‌شود. به منظور داشتن انتخابی درست در خرید عایق حرارتی، ابتدا شما باید دمای محیط و شرایط آب و هوایی محل موردنظر را در نظر بگیرید. همچنین ضخامت عایق حرارتی، باید به‌اندازه‌ای باشد که تا حد امکان از هدر رفت انرژی جلوگیری کند.