عایق بندی لوله آب سرد و گرم در ساختمان ها : عایق کاری لوله های آب ساختمان شیوه ای کارآمد و مقرون به صرفه برای جلوگیری از اتلاف بی رویه انرژی است که نهایتا به کاهش هزینه های اضافی و صرفه جویی در مصرف انرژی می انجامد. با عایق کردن لوله های انتقال دهنده آب گرم ساختمان، از سرد شدن آب جلوگیری می شود و با عایق کردن لوله های آب سرد نیز از یخ زدن لوله ها در فصول سرد سال پیشگیری می شود. با این حال برای صرفه جویی حداکثری در مصرف انرژی، علاوه بر عایق کاری لوله ها، عایق نمودن مخازن حرارتی در ساختمان ها نیز توصیه می شود. 

عایق بندی لوله آب سرد و گرم در ساختمان ها

عایق کاری لوله آب سرد و گرم در ساختمان ها ایده ای بسیار عالی و ضروری است. برای آن می توان دلایل عمده ای بیان کرد. در مناطق سردسیر لوله ها و شیرهای آبی که در بیرون قرار دارند یا در دیوارهای خارجی خانه قرار گرفته اند دچار یخ زدگی و ترکیدگی می گردند و آسیب های بسیار جدی به خانه ها وارد می کند. اگر در طول این فصول سرد تنها چند روزی در خانه نباشیم، یخ زدگی و ترکیدگی لوله ها باعث می شود تا آب در کل ساختمان جاری و خسارت های زیادی به ساختمان وارد می شود. عایق کاری لوله های آب، راهکار اصلی ضمانت سیستم لوله کشی خانه ها در زمستان است. همچنین عایق کاری سیستم آبرسانی باعث حفظ انرژی و کاهش هزینه ها می گردد چرا که انرژی کمتری برای گرم کردن آب نیاز خواهد بود. انرژی ، منبعی بسیار ارزشمندی می باشد که برای بدست آوردن آن می بایست هزینه های زیادی انجام داد . بنا بر اصل پایستاری که می گوید " انرژی نه به وجود می آید و نه از بین می رود بلکه از حالتی به حالت دیگر تغییر می کند " . از این گفته میتوان متوجه شد که انرژی همواره میل به تغییر حالت دارد و می بایست تا زمانی که به آن احتیاج داریم نگهدارش باشیم . هزینه جایگزین کردن انرژی بسیار بالا می باشد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق دور لوله عایق دور لوله, انواع پوشش لوله

در لوله کشی ساختمان ها از این عایق ها جهت عایق نمودن لوله های آب گرم استفاده می شود. علاوه بر آن بهره گیری از عایق های رطوبتی در تاسیسات ساختمانی، مانع تماس رطوبت احتمالی سطح زمین با لوله هایی از جنس فلز می شود و از این طریق از زنگ زدگی لوله های فلزی جلوگیری می نماید. در عایق کاری لوله ها به این روش، برای جلوگیری از نفوذ رطوبت، از مواد لاستیکی، پلاستیکی و یا پارچه ای آغشته شده به قیر استفاده می شود.