آب بندی بالکن و تراس توسط عایق سفید مایع : تکمیل عایق رطوبتی تراس و بالکن ساختمان هایی که در معرض آب قرار می گیرند از نظر ویژگی های زیبایی شناختی و عملکرد یک ساختمان مهم است. ممکن است مشکلات مربوط به نشتی بالکن یا تراس پس از باران شدید را تجربه کرده باشید. بارش باران یک استخر در بالکن شما تشکیل می دهد و شروع به نشت به طبقه پایین می کند. نشتی از بالکن در واقع یک مشکل جدی است. این می تواند به جز اتصالات و درزگیرهای ناایمن باعث ایجاد ترک شود. تنها پوشش سرامیکی که بر روی تراس ها و بالکن های ساختمان اعمال می شود بدون تکمیل عایق رطوبتی هیچ گونه محافظتی ایجاد نمی کند. از تراس هایی که قرار است به این صورت ساخته شود نشت آب وجود خواهد داشت که باعث ایجاد مشکل آسایش طبقه پایین و کاهش عمر ساختمان می شود. بنابراین، انتخاب و استفاده از مواد عایق رطوبتی مناسب نقش مهمی در ایزولاسیون تراس و بالکن دارد. در این مقاله به بررسی عایق رطوبتی بالکن و این سوال می پردازیم که چگونه بالکن فضای باز را ضد آب کنید.

آب بندی بالکن و تراس توسط عایق سفید مایع

آب بندی بالکن و تراس از اهمیت بالایی برخوردار است. عموما تراس یا بالکن را از جنس بتن می سازند. از این رو آب بندی بتن این سازه باید پیش از نصب روکش کاشی، موزائیک یا سرامیک انجام شود. در بعضی مواقع پس از احداث سازه و نصب کاشی، سرامیک و موزاییک، بالکن و تراس نیاز به آب بندی مجدد پیدا می کند. در این مواقع حتماً به عایق زیر کف پوش که ممکن است سرامیک یا موزاییک باشد، آسیب رسیده است و تراس یا بالکن از آب بندی خارج شده است. آب بندی بالکن و تراس با مواد مختلفی انجام می شود ولی وقتی که سازه کامل شده باشد باید از موادی استفاده شود که نیازی به تخریب نداشته باشد و یا تخریب و هزینه را به حداقل برساند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق سفید تراس عایق سفید تراس, عایق کاری رطوبتی سفید

عایق بام و تراس یک محصول مایع، سفید رنگ و بر پایه رزین‌ های آکریلیک پایه آب است که می‌ تواند جهت آب‌ بندی، ترمیم کردن و عایق سازی سقف‌ ها و دیوارها و حتی بازسازی سقف‌ های قدیمی مورد استفاده قرار گیرد. این محصول با انعطاف‌ پذیری بالا، ماندگاری طولانی‌مدت و مقاومت آبی بالا یک پوشش ایده‌ آل برای مکان‌ های مرطوب است. با توجه به خواص عایق حرارتی این محصول، در صورت استفاده از آن به‌ عنوان پوشش بام، می‌تواند در کاهش مصرف انرژی جهت خنک نگه‌ داشتن محیط بسیار مؤثر باشد. خواص آنتی باکتریال محصول تا حد قابل قبولی از رشد و تکثیر قارچ و باکتری بر روی پوشش خشک‌ شده جلوگیری می‌کند.