فروش عایق‌ های جدید جداره های دیوار ساختمان : برخی از ساختمان‌ها به صورت سازه برشی طراحی شده‌اند. در این بنا یک دیوار بتنی وجود دارد که ضخامت بیشتری نسبت به سایر دیوارهای جانبی دارد. برای عایق بندی دیوار جانبی بتنی از موم پلیمر استفاده می‌شود. موم پلیمر به خوبی می‌تواند تمام درزهای بتن را پر کند. در نهایت باید اشاره کرد برخی از عایق‌های دیوار جانبی می‌توانند در برابر انتقال صوت به داخل ساختمان نیز مقاومت کنند. گرچه بدین منظور باید از مصالحی آکوستیک مثل یونولیت در داخل دیوار استفاده کرد اما برخی‌ از عایق‌ های جدید می‌توانند به کاهش انتقال سروصدا کمک کنند. عایق کاری نقش بسزایی در کاهش هزینه های سرمایش و گرمایش منزل دارد. یک عایق کاری درست علاوه بر جلوگیری از اتلاف انرژی باعث جلوگیری از جابجایی صوت نیز می گردد. در این آموزش قصد داریم عایق کاری دیوار های منزل را به دو روش به شما آموزش دهیم. اگر طبق دستورالعمل پیش بروید خودتان به راحتی می توانید کار را انجام دهید.

فروش عایق‌ های جدید جداره های دیوار ساختمان

عایق حرارتی یکی از ملزومات ساختمان است. با پیشرفت تکنولوژی و لزوم احداث ساختمان‌ های سبک‌‌تر برای مصرف بهینه منابع، لازم شد تا ضخامت جداره‌ها به حداقل کاهش یابد؛ بنابراین سازندگان برای کاهش تلفات حرارتی و کاهش هزینه ایجاد گرما و سرما، با قرار دادن عایق حرارتی در پوسته ساختمان‌ها ضریب هدایت حرارتی مجموعه را به میزان قابل توجهی پایین آورده اند. انتقال حرارت از جداره‌های خارجی ساختمان، مهمترین عامل اتلاف یا کسب حرارت در ساختمان‌های معمولی است؛ که با عایق بندی حرارتی جلوی این تلفات گرفته می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری جداره های خارجی ساختمان عایق کاری جداره های خارجی ساختمان, پوشش حرارتی دیوار

انواع عایق حرارتی :

  • عایق‌های انباشتنی: این عایق به دو شکل الیافی یا دانه مرکب در بازار موجود است. که عایق الیافی از جنس پشم شیشه، پشم سنگ و ... است. 
  • عایق پتویی: این نوع عایق ها برای عایق کاری لوله ها و مخازن کاربرد فراوانی دارد که جنس این عایق از پشم سنگ، پشم شیشه، پشم سرباره، پشم چوب و پشم حیوانات در ضخامت‌های متفاوت تا ۱۰۰ میلی‌متر و به عرض‌های مختلفی بریده می‌شوند.
  • عایق‌های قطعه‌ای: عایق قطعه ای از نظر مصالح مشابه عایق‌های پتویی هستند تنها تفاوت آنها در طول و اندازه ی آنهاست. همچنین برخی از آنها پوشش کاغذی دارند که در دو لبه به صورت نوار را قطعات میپوشانند.
  • عایق‌های کفی تزریقی در جا: این نوع عایق از رزین‌های پلیمری ساخته می‌شوند و از دو جز تشکیل شده‌اند که بعد از اختلال کف تولید می‌کنند و پس از مدتی در جایی که فضای مورد نظر را پرکرده‌اند سخت می‌شوند.
  • عایق‌های پاشیدنی: این نوع عایق از مصالح ریزدانه با مواد دیگری ساخته می شود و حالت چسبندگی ایجاد می کند. این مواد چسبنده به تناسب کاربری آن انتخاب می شوند و در نقاطی از ساختمان پاشیده می‌شود.