بهترین پوشش ماستیک درزگیری ضد اسید PUS3500 : یکی از مواد و محصولات آب بندی می باشد و انواع مختلفی دارند. از جمله انواع آن موضوع آب بندی می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا ، ماستیک قیری سرد اجرا ، ماستیک پلی یورتان ، ماستیک سیلکون، ماستیک اکرولیکی ، ماستیک پلی سولفید و … می باشد. این محصول بسته به نوع خود دارای کاربردها متفاوتی هستند  برخی از ماستیک ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند. برخی دیگر از آنها ویژه آب بندی مخازن آب و فاضلاب می باشند یا کف سازی ها و برخی دیگر ویژه آب بندی کانال های آبیاری می باشند. برخی دیگری از ماستیک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای ترمیم ترک های آسفالت کاربرد دارند. 

بهترین پوشش ماستیک درزگیری ضد اسید PUS3500

درزبندهای متفاوتی در بازار موجود است که از میان آن ها می توان به درز گیرهای سیلیکونی، پلی سولفیدی، اکریلیک، ضد آب، ضد حریق و اپوکسی به عنوان پرکاربرد ترین درزبندها اشاره کرد. در میان درزبندها برخی به شکل مایع، برخی به شکل خمیری و همچنین به شکل چسب غلیظ وجود دارند. زمان خشک شدن چسب ماستیک به رطوبت، عمق درز بستگی دارد. ماستیک نوعی درزبند است که به هر ماده ای می چسبد و پس از خشک شدن حالت لاستیکی دارد، به همین دلیل در زمان چسباندن سطوح مورد نظر انعطاف خود را حفظ می کند. ماستیک پلی پورتان به شیشه، آلومینیوم، بتن، مرمر، استیل، تخته کانال و چوب به خوبی می چسبد. ماستیک مقاومت گرمایی بالایی دارد و از کاربرد چسب ماستیک در صنعت در تعمیر کانال گرمایشی و تهویه هوا می توان اشاره کرد. روش استفاده از چسب ماستیک با توجه به کاربرد آن ها متفاوت می باشد.  جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

درزگیری با ماستیک درزگیری با ماستیک، چسب ماستیک اکلیریک

ماستیک ‌ها مزایای فراوانی دارند که همین موضوع باعث می ‌شود تا یکی از محصولات پرطرفدار در بحث ماستیک آب بندی باشند. کیفیت بالای آن و همچنین حفظ سطحی صاف و نرم باعث شده تا ماستیک به یکی از پرطرفدار ترین مواد آب بندی بتن در سطوح خارجی تبدیل شود. با وجود داشتن سطحی نرم و صاف، ماستیک‌ها در داخل مدل جامد و محکم خود را حفظ می‌کنند و آب بندی به نحو احسنت انجام می ‌شود. در سطوحی که در آن‌ ها از ماستیک استفاده شده است، دیگر نیازی به بتونه کاری نیست. هم چنین از ماستیک‌ ها به خاطر خاصیت آب بندی‌ شان می ‌توان در فضاهای خارجی مانند پشت بام یا حیاط نیز استفاده کرد؛ به طور آب بندی پشت بام و حیاط برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل آن‌ ها. همچنین ماستیک‌ ها تقریبا تنها مواد مناسب موجود برای استفاده در قسمت ‌هایی از ساختمان هستند که دماهای بالا یا پایین دارند.