خرید عایق های رطوبتی برای عایق بندی پشت بام : پشت بام و سطوح مشابه که بصورت مداوم و پیوسته در معرض جریان آب باران و تغییرات مداوم دمایی قرار داشته و مستعد تغییرات و ریسک نم زدگی و نفوذ آب قرار دارند،لذا ایزولاسیون و عایق کاری بوسیله ی عایق های رطوبتی اهمیت بالایی دارد. عایق های متداول مقاوم در برابر آب و رطوبت که در پشت بام ها مورد استفاده قرار می گیرند شامل قیروگونی ، ایزوگام ، پوشش های پلیمری مانند ترکیب اپوکسی و پلی اورتان و یا عایق های پایه آبی که به عایق سفید بام مشهورند، می باشد.امروزه آب بندی و ایزولاسیون پشت بام بدون تخریب از جدیدترین تکنولوژی و دستاوردهای صنعت عایق های رطوبتی ساختمانی است که در این چند سال اخیر باعث پیشرفت های نوین مهندسی شده است و خیلی از مشکلات و چالش های مربوط به مقابله و پیشگیری در ساختمان ها شده است.

خرید عایق های رطوبتی برای عایق بندی پشت بام

در فصل زمستان به علت باران و برف قسمتی از پشت بام آب جمع می شود و بعد از مدتی باعث نشست سقف خواهد شد، در گذشته برای عایق بندی پشت بام از ایزوگام استفاده می کردند اما به خاطر اینکه در فصل زمستان امکان اجرای ایزوگام وجود نداشت و علاوه بر آن برای اجرا خطراتی وجود داشت امروزه از عایق های رطوبتی برای عایق بندی پشت بام به خاطر اجرای آسان آن استفاده می کنند. معمولا آب بندی و عایق کاری با عایق های رطوبتی بر پایه ی آب که با فناوری نانو تولید شده اند نیاز به تخریب لایه های زیرین ندارند. این عایق ها با چسبندگی بالا و نقطه ای به سطح زیرین، می تواند جایگزین مناسبی برای عایق کاری سنتی باشد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، مواد نانو پلیمر توانسته اند جایگاه مناسبی داشته باشد. عایق رطوبتی نانویی با این ویژگی ها بهترین گزینه برای آب بندی پشت بام بدون تخریب است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید بام عایق سفید بام, عایق سفید جدید

 عایق رطوبتی نانو به شکل مایع است. این عایق تنها عایقی است که قابلیت استفاده بر روی هر سطحی با هر نوع وسیله رنگ آمیزی را دارد. بنابراین با کمک این عایق ها با هزینه اندک و بدون تغییر در ظاهر ساختمان می توانید از اتلاف انرژی جلوگیری کنید. این عایق ها قادرند به ریزترین منافذ جسم با ابعاد ۵ الی ۲۰۰ نانومتر نفوذ کنند و یک لایه پوششی برای جسم به عنوان نوعی پوشش ضد آب ایجاد کنند.