بهترین پوشش حرارتی داخلی و خارجی دیوارهای زیرزمین : در دهه های گذشته و قبل از رشد چشم گیر علمی در صنعت عموما عایق ها یا پشم شیشه و یا پشم سنگ بودند اما در حال حاضر عایق های بسیار پیشرفته ای وارد بازار صنعت و ساختمان شده است که معادلات این حوزه را تحت تاثیر قرار داده. به هر جهت عمومی ترین عایق ها در ادامه پیشکش نگاهتان شده است. عایق پتویی یا عایق الاستومری پرکاربردترین نوع عایق است و معمولاً به صورت رول در دسترس است. در کف و سقف و دیوارهای ناتمام از جمله دیوارهای فونداسیون استفاده می شود. عایق بلوک بتنی نوع دیگری از عایق است که بلوک های بتنی مورد استفاده برای دیوارها و پی خانه با مواد عایق مختلف عایق بندی می شوند. آنها را می توان در دیوارها، دیوارهای ناتمام و برای ساخت و سازهای جدید یا بازسازی های اساسی استفاده کرد. از فوم برد یا فوم سخت می توان برای عایق کاری هر قسمت از خانه، از کف، دیوار تا سقف، استفاده کرد.

بهترین پوشش حرارتی داخلی و خارجی دیوارهای زیرزمین

این یک روش عایق حرارتی موثر در پوشش داخلی دیوارهای زیرزمین، روکش دیوارهای خارجی و کاربردهای خاص مانند دریچه های زیر شیروانی است. بهترین روش برای عایق کاری دیوارهای ساختمان، عایق کاری در زمان ساخت آن ها می باشد. در این زمان هزینه عایق کاری کمتر است و عایق کاری راحت تر می باشد. روش های عایق کاری مختلفی در زمان ساخت بنا وجود دارد که در زیر آورده شده است. می توان عایق کاری دیوارها را در زمان اجرای نمای ساختمان نیز انجام داد. همانطور که در زیر آمده است، در عایق کاری ساختمان در هنگام ساخت، می توان از سازه استفاده کرد که این مخصوص زمانی است که عایق های انعطاف پذیر استفاده می شود (مانند عایق های پشم سنگ پتویی و لحافی) یا می توان از روش عایق کاری بدون سازه برای عایق های صلب (مانند عایق پشم سنگ تخته ای فشرده) استفاده کرد. روش دیگر که در این زمان استفاده می شود، عایق کاری با استفاده از مصالح عایق مانند بلوک های عایق حرارتی یا ساندویچ پانل ها است که استفاده از این روش برای عایق کاری دیوارها آسان تر است و هزینه ی کمتری دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش عایق صوتی دیوار پوشش عایق صوتی دیوار, عایق بندی صوتی دیوار

به‌طورکلی در تأسیسات گرمایی، برای کم کردن تلفات حرارتی سطوح مختلف ساختمان، لوله‌ها، کانال‌ها و مخازن و جلوگیری از نفوذ رطوبت و انتقال صدا، از مواد و مصالحی به نام عایق استفاده می‌کنند. درواقع عایق‌ های حرارتی مصالحی هستند که برای جلوگیری از انتقال حرارت استفاده می‌شوند. در این میان گرچه عایق‌کاری ممکن است تا حدودی هزینه ساخت و قیمت تمام‌شده ساختمان را افزایش دهد ولی در درازمدت بهره‌وری بالایی داشته و می‌تواند هزینه اولیه را باصرفه جویی لازم جبران نموده و موجبات آسایش و صرفه اقتصادی را فراهم نماید. عایق‌کاری مناسب بخش‌های مختلف ساختمان مانند سقف، کف و دیوارهای جانبی، همچنین عایق‌کاری لوله‌ها و سطوح داغ و سرد باعث افزایش راندمان انرژی می‌گردد. جالب است بدانید که با عایق‌کاری در ساختمان می‌توان در انرژی گرمایی و سرمایی محیط تا حدود ۴۵ تا ۵۵ درصد صرفه‌جویی نمود که امری شایان توجه می‌باشد.