خرید بهترین چسب ماستیک درزگیری سفید : چسب‌های ماستیک انواع مختلفی دارند و هرکدام از آن‌ها در جزئیات باهم متفاوت هستند. یکی از کاربردی‌ترین چسب‌های ماستیک موجود در بازار، چسب اکریلیک ماستیک است. این نوع چسب برای درزگیری درها و پنجره‌های دوجداره مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای مفاصل اسکاتیا نیز کاربرد دارد، با استفاده از آن می‌توان قطعات مختلف را به هم متصل کرد. همچنین اگر درز یا حفره‌ای نیاز به تزریق چسب دارد،‌ می‌توان از چسب آکریلیک ماستیک برای این کار استفاده کرد.

خرید بهترین چسب ماستیک درزگیری سفید

درزگیرها خمیرهایی هستند که برای پوشاندن درز انواع سطوح مانند کاربرد دارند. برای درزگیری پنجره، سرامیک کف خانه و سرویس بهداشتی، درز بتن، درز چوب، درز وان و سایر قسمتهای ساختمان با این ویژگی که خاصیت چسبندگی زیادی ندارند و فقط از آن برای آب بندی استفاده می ‌شود.بعضی از پیمان‌ کاران از چسب ماستیک به عنوان نوعی اتصال دهنده استفاده می‌ کنند. به طور مثال از آن برای اتصال پنجره ‌ها به سازه ‌ی اصلی مورد استفاده قرار می گیرد.به وسیله‌ ی ماستیک می توان ترک‌ های موجود در حمام و دستشویی را پر کرد تا مانع درز آب و رطوبت شود. در کفپوش‌ ها و کف بام نیز از محصولات مختلف و متنوع ماستیک‌ ها می ‌توان برای درزگیری و آب بندی بتن استفاده نمود. چسب ماستیک نوعی درزگیر با قدرت چسبندگی که دارای نوعی ملات نیز می باشد یعنی در واقع نوعی چسب محسوب می‌شود. بهمین دلیل به آن چسب ماستیک می‌گویند.ماستیک ها انواع مختلفی دارند از جمله ماستیک های قیری که به دو گروه سرد اجرا و گرم اجرا تقسیم می شوند، ماستیک های سیلیکونی، و ماستیک های آپوکسی .قابل ذکر است فروشگاه اینترنتی تکنوپخش به طور تخصصی در امر فروش ماستیک های سیلیکونی فعالیت دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب عایق رطوبتی چسب عایق رطوبتی, انواع چسب آب بندی

مشخصات ماستیک سفید :

  • بدون بو

  • قابل رنگ آمیزی

  • پایه آبی و غیر سمی

  • کاربری و تمیز کردن آسان

  • خاصیت ضد آب بعد از خشک شدن

  • حاوی مقادیر بسیار کم از ترکیبات آلی فرار

  • قابل استفاده روی کلیه سطوح متخلخل مانند: آجر، بتن، چوب و غیره.

  • قابلیت تحرک و انعطاف پذیری تا 15% بدلیل افزودن امولسیون سیلیکونی.

چسب ماستیک برای درزگیری و بندکشی بکار می‌رود. انواع چسب ماستیک درزگیر در برندهای مختلفی تولید می‌شود. که در صنعت ساختمان سازی بسیار کاربرد دارد. چسب ماستیک تیداسیل سفید هم یکی از گزینه های مناسب بندکشی و درزگیری می‌باشد. این نوع چسب ها در رنگ های گوناگونی تولید و عرضه می‌شوند. چسب ماستیک تیداسیل سفید برای درزگیری سینک ظرفشوئی، وان، کاشی و سرامیک بسیار مناسب است. این چسب قدرت چسبندگی بالا و خاصیت انعطافی زیادی نیز دارد. در برابر هرنوع آلودگی، مواد شیمیایی، آب و تغییرات دما مقاوم است.