روش های عایق کاری سقف های شیروانی در شمال : برای عایق کاری سقف های شیروانی روش ها و مصالح مختلفی را می توان به کار برد که پرطرفدار ترین آن ها استفاده از عایق های پشم سنگ است که در حالت ها، دانسیته ها ( وزن مخصوص ) و ضخامت های مختلف تولید و عرضه می گردند. یکی از حالات عایق پشم سنگ که به راحتی قابل نصب بر روی سقف های شیروانی است، نوع تخته ای آن است چرا که به دلیل عدم انعطاف پذیری و استقامت بیشتر نسبت به سایر انواع پشم سنگ، برای مدت زمان طولانی بدون تغییر و آسیب دیدن باقی خواهد ماند. انواع مختلف سقف شیبدار و شیروانی در مناطق مختلف آب و هوایی مورد استفاده می باشد که آندولین و آندوویلا نوعی ورق پوشش بام شیبدار ساخته شده از مواد اولیه طبیعی که سازگار با انواع شرایط آب وهوایی می باشند. 

روش های عایق کاری سقف های شیروانی در شمال

پشم سنگ با مقاومت در دمای 1200 درجه سانتی گراد، از نوعی سنگ آتش‌ فشانی تهیه می شود که نقش مهمی در جلوگیری از حریق دارند. به همین دلیل عمده استفاده از پشم سنگ در عایق بندی صنایعی چون نفت و گاز، پالایشگاه ها و عایق کاری کانال ها و لوله ها است. اما بسیاری  از افراد برای آب بندی سقف شیروانی از این نوع عایق استفاده می کنند. نوع تخته ای آن به دلیل راحتی نصب بر روی سقف های شیروانی و عدم انعطاف پذیری و استقامت بیشتر نسبت به سایر انواع پشم سنگ، برای مدت زمان طولانی بدون تغییر و آسیب دیدن باقی می ماند و گزینه رایجی برای عایق بندی سقف شیروانی محسوب می شود. عایق کاری از مهم ترین اقداماتی محسوب می شود که بایستی صورت پذیرد که به سبب همین امر انواع مختلفی از عایق تولید شده است تا با توجه به نیاز بتوان آن را تهیه نمود. فروش این محصول امروزه از راه های گوناگونی فراهم می باشد. به منظور عایق کاری خانه از انواع عایق ها می توان استفاده نمود که از جمله آن ها می توان به عایق های الاستومری، سرامیکی و همچنین پشم سنگ اشاره نمود که هریک دارای کاربرد خاصی می باشند. جهت‌ اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق کاری شیروانی ها عایق کاری شیروانی ها، عایق های رطوبتی شیروانی

عایق های مورد استفاده در خانه ها بایستی به گونه ای انتخاب گردند که با استفاده از آن ها بتوان از اتلاف انرژی به میزان قابل توجهی جلوگیری به عمل آورد. فروش انواع عایق های مناسب خانه این امکان را فراهم آورده است تا بتوان با توجه به شرایط و نیاز این محصول را انتخاب نمود و مورد استفاده قرار داد. با بهره گیری از عایق های مناسب که برای خانه ها تولید شده اند، می توان از هزینه های مختلف جلوگیری به عمل آورد زیرا عایق ها موجب می شوند تا خانه در برابر شرایط محیطی از مقاومت بالاتری برخوردار گردد. عایق در مدل های مختلفی موجود می باشد که از جمله آن ها شامل عایق های حرارتی، رطوبتی و همچنین برودتی است که به سبب همین امر در تمام شرایط کاربرد دارد.