کاربرد بهترین عایق رطوبتی مناسب بام در کرج : از دیگر روش‌های آب بندی پشت بام استفاده از عایق پشم سنگ است؛ این عایق ترکیبی از سنگی به نام بازالت یا سنگ آذرین و پشم شیشه متراکم است و تراکم آن نسبت به پشم شیشه بسیار بیشتر است، همچنین میزان مقاومت عایق پشم سنگ در برابر حرارت و آتش از پشم شیشه بالاتر است. عایق پشم سنگ از مقاومت گرمایی زیادی برخوردار است، پشم سنگ همچنین عایق مناسبی در برابر صداست. عایق نانو محصولی است با یک جزء برای عایق بندی شامل لاتکس و پودر ارگانومنیرال به رنگ سفید به شکل مایع عسل مانند به رنگ شیری است که با قلم مو رنگ پلاستیک و یا توسط ایرلس و کنیتکس پاش قابل پاشیدن بر روی سطح بام می باشد که پس از خشک شدن بسیار نرم می شود و در دو دست، دست اول برای پر کردن خلل و فرج سیمان زیر کار و دست دوم به همراه توری پلی پروپیلن بر روی بام جهت آب بندی استفاده می شود.

کاربرد بهترین عایق رطوبتی مناسب بام در کرج

آب بندی پشت بام یک فرایند مهم است که باید به درستی انجام شود تا از نشتی آب و خرابی های احتمالی جلوگیری شود. روش های مختلفی برای آب بندی پشت بام وجود دارد، اما بهترین روش با توجه به شرایط و نیازهای خاص ساختمان متفاوت است. در ادامه به دو روش معمول برای آب بندی پشت بام اشاره می کنیم: استفاده از ممبران آب بند: ممبران آب بند یک لایه نازک از مواد مقاوم به آب است که بر روی سطح پشت بام قرار می گیرد. استفاده از رنگ آب بند: رنگ آب بند یک روش مؤثر برای آب بندی پشت بام است. این رنگ ها معمولا شامل موادی مانند لاتکس و سیلیکون هستند که به سطح پشت بام متصل می شوند و باعث ایجاد یک لایه محافظ بر روی سطح می شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری پشت بام عایق کاری پشت بام, عایق های مایع بام

عایق کاری پشت بام موزاییکی با عایق بدون رنگ بدین شکل است که ابتدا درزگیری با عایق الاستیکی انجام خواهد شد ، این محلول بندکشی در سرما و گرما مقاوم می باشد ،دچار ترک خوردگی نمی شود ،حالت شکننده ندارد ،چسبندگی و مقاومت بالایی دارد . سپس (بعد از خشک شدن بندکشی ها) عایق بیرنگ روی کل سطح اعمال می شود ؛ نهایتا یک لایه ی عایق نانویی بی رنگ سلفونی روی کل سطح تشکیل می شود. عایق بی رنگ پوششی نانو زمانی که روی سطح زده می شود، نفوذ می کند و خلل و فرج ها را از بین می برد.