نصب نوار چسب درزگیر پنجره بدون داربست و با طناب : درزگیری مشکلات بی شمار در اطراف خانه را حل می کند، از جمله درز هوای سرد که ناشی از شکاف های اطراف پنجره است. افزودن درزگیر در اطراف قابهای پنجره ( چه در داخل و چه در خارج از خانه) نه تنها برای راندمان انرژی، بلکه برای کنترل رطوبت نیز ضروری است. به طور کلی، هر درزگیری درب و پنجره که برای استفاده در فضای داخلی و خارجی استفاده می شود، کارآمد خواهدبود. اگر می خواهید درزگیر را رنگ کنید، دنبال محصولی قابل رنگ شدن بگردید.

نصب نوار چسب درزگیر پنجره بدون داربست و با طناب

به دنبال شکافهای واضح بین قالب ریزی پنجره و قسمت بیرونی خانه باشید و آنها را پر کنید. همچنین فاصله بین قالب آجری و قاب پنجره را درزگیری کنید. در قسمت داخلی، در نظر بگیرید که قالب مورد نظر خود را از پنجره جدا کرده و فضای بین قاب پنجره و فضای باز شدن پنجره را پر کرده و سپس قالب ریزی را جایگزین کنید. برای شکافهای کوچک (1/4 اینچ یا کمتر) از بتونه استفاده کنید. برای شکافهای بزرگتر، از اسپری فوم یا مواد عایق شل شده (مانند فایبرگلاس) با حداقل فاصله استفاده کنید (آن را بیش از حد فشرده نکنید وگرنه اثر آن کم می شود). همچنین می توانید درزگیری جداشونده خریداری کنید که می توانید در پاییز در اطراف قاب پنجره اعمال کرده و در هنگام بهار که می خواهید دوباره پنجره ها را باز کنید، آن را جدا کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی انواع نما عایق بندی انواع نما, بهترین عایق در نما

به کار بردن چسب های مخصوص برای پوشاندن درز بین پنجره جز موارد ضروری می باشد. یکی از موارد مهمی که باید به آن اشاره نمود. پنجره های آهنی هستند. این پنجره ها به خاطر قدیمی بودنشان و باز بودن لای درزهایشان بسیار راحت آب باران و حتی سرما و گرما را وارد ساختمان می نمایند . البته امروزه به خاطر این معزل از پنجره های دو جداره محکم استفاده می شود تا زمینه ی ورود آب و عوامل مختلف جوی به درون حل شود. در این راستا شرکتهای معتبر خدمات نما راه کارهایی را برای جلوگیری از ورود آب از لای درز پنجره ی آهنی غیر استاندارد پیشنهاد می کنند. البته یکی از این راه کارها تعویض پنجره می باشد و تبدیل آن به دو جداره تا در برابر هر گونه تغییر محیطی مقاوم و غیر قابل نفوذ باشد.  آب باران خاصیت اسیدی فراوانی دارد و بر اثر ریزش فراوان تاثیر بسیار فراوانی بر روی نما ساختمان خواهد گذشت و سطوح را از بین خواهد برد. به کمک خمیر و دوغاب با کیفیت لای درز پنجره ها پوشانده خواهد شد و زمینه ی ورود آب و رطوبت از لابه لای درز پنجره به درون ساختمان حل خواهد گشت.