بهترین عایق های نوار پرایمر خطوط لوله : یکی از نکات مهم در عایق کاری ساختمان به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی و کاهش هزینه های ناشی از آن، عایق کاری لوله های آب می باشد. لوله های آب گرم و آب سرد هر دو عایق کاری می شوند، عایق کاری لوله های آب گرم به منظور جلوگیری از اتلاف حرارت می باشد و عایق کاری لوله های آب سرد معمولا برای جلوگیری از یخ زدگی آن ها در زمستان است. در تاسیسات گرمایشی باید تمام انرژی تولید شده صرف گرم شدن اتاق ها و ساختمان شود و از اتلاف آن ها جلوگیری شود، و این تنها از طریق عایق کاری مناسب لوله و تاسیسات گرمایشی صورت می گیرد. در تاسیسات گرمایشی برای جلوگیری از اتلاف حرارت تمام قسمت ها از جمله لوله ها، مخازن و دیگ تاسیسات با مواد مناسب عایق کاری می شود.

بهترین عایق های نوار پرایمر خطوط لوله

نوار پرایمر جزو دسته ای از انواع عایق ها می باشد که 95 درصد متریال آن را پی وی سی و 5 درصد آن را کلسیم تشکیل می دهد. این نوار ها جهت عایق بندی، تعمیر و خطوط لوله ی انتقال و تاسیسات استفاده میشود.  این نوارها در انواع کلاس های مختلف با برندها و استانداردهای گوناگون تولید میشود. این نوارها به صورت خود چسب امکان عایق کاری را بر روی لوله ها ایجاد میکنند. لوله های فلزی را به روش های مختلف سرد و گرم در کارخانجات عایق کاری و آبکاری نموده و نوار پرایمر محافظی برای این گونه عایق ها می باشد. لوله های فلزی که برای خطوط انتقال آب و گاز استفاده میشود در معرض صدمات و آسیب های مکانیکی و شیمیایی مختلف از قبیل خوردگی های اسیدی، بازی، اکسایش، پوسیدگی، قرار گرفته و بهترین راه حل برای پیشگیری از آسیب لوله ها استفاده از نوار پرایمر می باشد. همچنین این نوار ها محافظ لوله ها در شرایط اب و هوایی نامناسب چون رطوبت زیاد بوده و باعث دوام عمر ساختمان و لوله کشی می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نوار عایق سرجوش نوار عایق سرجوش، عایق سرجوش کرج

نوار RAPPING یا همان نوار عایق لوله به دو دسته تقسیم می شوند :

نوار  عایق رپینگ سرد
نوارRAPPING سرد یا همان عایق سرد از جنس پایه پلی اتیلن می باشد و برای لوله های دفنی مثل RAPPING لوله های خطوط انتقال انرژی استفاده می شود.
نوارRAPPING یا عایق سرد دارای دو نوع می باشد:
نوار عایق رپینگ سرجوش
نواررپینگ سرجوش که دارای ضخامت بیشتری هست برای عایق کاری محل جوش لوله استفاده می شود و معمولا ضخامت نوار 1000 یا 1500 میکرون می باشد.
نوار عایق رپینگ خطی
نوار رپینگ خطی برای RAPPING کردن طول لوله ها استفاده می شوند و دارای دو نوع نوار RAPPING سفید و نوارRAPPING مشکی می باشد.که یا به روش اتومات توسط دستگاه یا به روش دستی توسط اپراتور دور لوله ها پیچیده می شود