مایع آب بندی نانو سطوح ساختمان در کرج : نانو آب بند را با استفاده از اسپری، قلم مو یا برس روی مقاطع بتنی آماده شده تا زمان اشباع شدن سطح اجرا نمایید. عمل اشباع نمودن سطح با ماده نانو آب بند با فواصل زمانی یک ساعته و طی ۳ مرحله انجام شود. پس از اجرای نانو آب بند روی سطوح خشک باید تمامی مقاطع را به مدت ۲۴ ساعت مرطوب نگهداشت. در صورت اجرای نانو آب بند روی مقاطع بتنی نمناک یا مرطوب نیازی به مرطوب نمودن مقاطع نمی باشد. نانو آب بند قابلیت اجرا روی سطوح بتن تازه را دارد و نیازی به کامل شدن عمل آوری بتن زیرآیند ندارد. 

مایع آب بندی نانو سطوح ساختمان در کرج

همان طور که از نام آن پیداست شما اگر بخواهید سطح و یا سازه ای را آب بندی کنید باید از این محصولات استفاده کنید و بطور کلی یکی از جدید ترین و به روز ترین روش های آب بندی و عایق سازی است که علاوه بر اینها موجب ایجاد مقاومت چندین برابر نیز سطح شما می شود. مواد آب بندی نانو به شکل مایع هستند و در تهیه آن از فناوری کو پلیمرهای اکریلیک فن آوری شده با نانو استفاده شده است در نتیجه استفاده از مقدار کمی از این محصولات بصورت یک لایه نازک موجب آب بندی و عایق شدن سطوحی مانند گچی و سیمانی می شود. نکته قابل توجه این است که علاوه بر ضد آب کردن سطوح مورد نظر از ایجاد ترک و شکاف جلوگیری می کند و مانع نفوذ رطوبت می شود و موجب آب بندی و ایزولاسیون کلیه مکان های آب گیر و مرطوب می شود در نتیجه طول عمر سطوح و سازه چندین برابر می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق‌ های رطوبتی قیری عایق‌ های رطوبتی قیری, پوشش قیر رطوبتی

مایع آب بندی نانو را می توان با پودر سنگ و پودر سیمان به صورت مساوی مخلوط کرد و ملات خمیری درست شده از این اختلاط را جهت ترمیم بندکشی‌ها و یا به‌صورت لیسه‌ای جهت آب بند کردن سطوح استفاده کرد. مایع آب بندی نانو، یک محلول، به صورت مایع است که به منظور آب بندی مخازن و واترپروف کردن سیمان و همچنین سازگاری بسیار بالا با سیمان و قابل افزودن به ملات های بتنی است. این محصول با آب بندی کامل سطوح و ایجاد یک بستر کاملا عایق را فراهم می‌کند. بخش‌‌ های مختلف یک ساختمان، می‌تواند با محصولات مواد آب بندی، ترمیم شود و کیفیت مصالح ساختمانی، با استفاده از ویژگی های این مواد، افزایش داد. نانو آب بندی ساختمان، زمانی که بر روی سطوح مربوطه اجرا می‌شود؛ مواد نانو به داخل سطوح مورد نظر، نفوذ کرده و درز هایی که امکان نفوذ آب، به آن‌جا وجود دارد را می‌بندد، همچنین نحوه عملکرد مواد آب‌بندی، باعث بالا رفتن مقاومت سطوح، از نظر کیفیت نما و جنس مصالح، می‌شود.