نصب و کارگزاری عایق های صوتی الاستومری : عایق های صوتی گروهی از عایق های الاستومری هستند که در ورقه های عایق صوتی الاستومری ساده و موج دار، تولید و عرضه می‌شوند. در مکان های مختلف اعم از ساختمان های اداری، مسکونی، آموزشی، صنعتی، هتلداری، سالن های نمایش و صنعت فیلمسازی برای ممانعت از انتقال صدا به محل های گوناگون ساختمان، فضاهایی مانند سقف، کف و دیوارها را با این عایق های الاستومری صوتی پوشش می دهند. ساختار این عایق های صوتی به گونه ای است که در آن روزنه های مختلفی دیده می شود و به عبارتی سطح این عایق ها دارای تخلخل هستند. همین امر سبب می شود که صداهای بلند به محیط داخلی ساختمان ورود پیدا نکند.

نصب و کارگزاری عایق های صوتی الاستومری

در نصب و کارگزاری عایق های صوتی موج دار باید به این نکته توجه شود که لایه یا سطح موج دار عایق صوتی، در برابر مبدا صوت تعبیه می شود تا مطابق این شیوه، عایق صوتی بتواند به بهترین نحو ممکن، اصوات تولید شده را جذب و خنثی نماید. امروزه در صنعت تاسیسات،استفاده از عایق الاستومری جهت عایق کاری سیستم کانال های تهویه مطبوع و سیستم های گرمایش- سرمایش از قبیل لوله های سرد و گرم ، مخازن ،قطعات و اتصالات و همچنین کانال های هوارسان و در صنایعی از قبیل تاسیسات ساختمانی ،صنعتی ،نفت ،گاز و پتروشیمی به دلایل زیست محیطی و بهداشتی بودن و راندمان بالا و جلوگیری بیشتر از افت انرژی و سهولت در نصب و تقلیل زمانِ نصب به امری اجتناب ناپذیر و متداول مبدل گشته است. عایق الاستومری به شکل پیش ساخته با ساختار سلولی بسته ،در انواع متنوع و در ضخامتهای متفاوت به صورت “رولی” و “لوله ای” تولید و به بازار عرضه می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های الاستومری عایق های الاستومری, خرید عایق حرارتی صوتی

عایق الاستومری ،جهت عایق کاری مقاطع و سطح های با کندانس بالا مورد استفاده قرار می گیرد. عایق الاستومری در برابر حرارت بالا، گاز ازن و اشعه ماورای بنفش و همچنین در برابر شرایط نامناسب جوی ،رطوبت،آلاینده ها و گازهای خورنده و همچنین مواد شیمیایی، مقاومت بسیار بالایی دارد. عایق الاستومری همچنین در مقابل انتشاربخار آب مقاوم می باشد، تا حدی که جذب رطوبت این عایقها در دوره ی زمانی یک ماهه نهایتا 10 درصد وزن آنهاست که در مقایسه با عایق های سنتی از قبیل پشم شیشه و پشم سنگ، جذب رطوبت 10000 برابر کمتر است. عایق الاستومری در هنگام حریق، شعله ور نشده و گازهای سمی متساعد نمی نماید و همچنین مصون از هرگونه آسیب رسانی به لایه ازن می باشد.