اجرا خدمات سیستم عایق‌ بندی جدید نانو در کرج : سیستم عایق‌ بندی جدید که جایگزین ایزوگام و قیرگونی شده، عایق نانو است که به صورت مایع عرضه می‌شود و در عایق کاری پشت‌بام، نما، استخر و آب‌نما کاربرد دارد. این عایق از رزین‌های آکرلیک ساخته شده و بهترین روش جدید برای جایگزین روش‌های سنتی است. انواع مختلف ‌عایق‌های نانو مانند عایق‌ سفید نانو که اغلب برای پشت بام استفاده می شوند، بی رنگ و دو جزئی در بازار موجود است که هریک از آن‌ها کاربرد خاصی دارند. یکی از دلایل استفاده از عایق‌های نانو، زیبایی منحصر به فرد آن است، از دیگر علت‌های بکارگیری آن می‌توان به وزن سبک و استفاده نکردن از مواد نفتی، آتش‌زا و قیر اشاره کرد.

اجرا خدمات سیستم عایق‌ بندی جدید نانو در کرج

امروزه با پیشرفت تکنولوژی مشاهده می‌شود که در عایق سازی ساختمان‌ها نیز گزینه‌های مختلفی پیش رو قرار داشته و افراد می‌توانند از انواع مختلف این عایق‌ها استفاده کنند. یکی از پرکاربردترین آن‌ها عایق های نانو بوده که به بازار معرفی شده است. این عایق‌ها شامل عایق حرارتی، عایق صوتی، عایق رطوبتی، عایق ضد تشعشع و عایق ضد خوردگی می‌شود. لازم است بدانید این نوع عایق از مواد پلیمری با فناوری نانو تولید شده به طوری که در فناوری نانو مواد مختلفی با یکدیگر ترکیب شده و عایقی با طول عمر بالا به دست آمده است. یکی از اصلی ترین معضلاتی که بشر از ابتدا با آن دست و پنجه نرم کرده است، رطوبت ناشی از باران بوده است. از همان ابتدا که اجداد ما تصمیم گرفتند که به جای خوابیدن زیر سقف آسمان به داخل غارها بروند، با این معضل رو به رو بوده اند. رطوبت ناشی از باران، زندگی انسان را می تواند به سادگی مختل کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی نانو عایق رطوبتی نانو, انواع پوشش نانو

اما در طی سال های زندگی بشر، روش های مقابله با این معضل پیشرفته تر شد. ساده ترین راهی که مردم برای عایق سازی سقف خانه های خود به کار می گرفتند، استفاده از کاه و گل بود. احتمالا بوی عطر کاه و گل هنوز هم در بینی خیلی از قدیمی ترها باشد. در طی مدت زمان کوتاهی، روش دیگری به نام ایزوگام و قیروگونی مطرح شد. روشی که در آن، روکش های قیرگونه ای روی سقف خانه ها می کشیدند تا رطوبت ناشی از باران به داخل خانه نفوذ نکند. اما این روش نیز چندان دوام نیاورد و خیلی زود جای خود را به عایق های رطوبتی نانو داد. استفاده از این عایق ها نسبت به سایر عایق ها مقرون به صرفه تر و دارای عمر بیشتری نیز می باشد. این امر به سبب این است که در زیر سطوح مولکول ها در مقیاس نانو متر با موادی که این خاصیت را افزایش می دهد ترکیب می شود. در واقع مانند سایر عایق های رطوبتی، ما هیچ لایه ایی از مواد را روی سطوح کار نمی بینیم. زیرا مواد، به جزئی از ساختار مصالح تبدیل می شوند.