قیمت مناسب فوم دور میلگرد عایق حرارتی : از آنجا که بتن، ماده ای متخلخل و نفوذپذیر است آب بندی بتن یک راه حل مهم و حیاتی برای حفاظت از سازه های بتنی است که در مجاورت دائم یا غیر دائم با آب یا مواد شیمیایی قرار دارند. با وجود این که بتن، مقاومت و استحکام بالایی دارد، اما به علت اجزا تشکیل دهنده آن (سنگدانه، ماسه، سیمان و آب) معمولاً در مقابل نفوذ آب و مواد شیمیایی بسیار آسیب پذیر است؛ به همین دلیل اگر بتن را آب بندی نکنیم، آب، رطوبت محیط و آلاینده ها را جذب کرده و علاوه بر سستی و فرسایش خود بتن، باعث زنگ زدن میلگرد و افزایش تخریب پذیری بتن نیز می شود.

قیمت مناسب فوم دور میلگرد عایق حرارتی

وجود حباب‌های هوا در داخل ساختار این بتن و همچنین چگالی پایین آن، این محصول را به عایقی مناسب برای صدا تبدیل کرده است. همچنین متخلخل و یکپارچه بودن فوم بتن آن را به یک عایق حرارتی عالی تبدیل کرده است که در صورت پایین بودن چگالی آن، این خاصیت افزایش پیدا می‌کند. با توجه به اینکه در این محصول از خاکستر بادی استفاده می‌شود، علاوه بر کاهش خطرات محیط زیستی، وابستگی فوم بتن به سیمان را نیز کم می‌کند. این اتفاق منجر به پایین آمدن هزین ه‌‌های ساخت، تعمیرات و نگهداری می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این بتن، آسانی ساخت و سرعت بالا در هنگام اجرای کار است. دستگاه‌های تولید کننده این محصول به صورت روزانه می‌توانند حدود 60 تا 90 متر مکعب بتن به صورت روزانه تولید کنند که تقریبا 7 برابر بیشتر از روش سنتی است. با استفاده از این بتن علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، می‌توان هزینه‌های ساخت را نیز کاهش داد. فوم بتن‌ها به دلیل داشتن حباب در خود و همچنین چگالی پایین می‌توانند مقاومت مناسبی در برابر آتش داشته باشند. همچنین با افزایش ضخامت این محصول، می‌توان مقاومت آن را نیز بالا برد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی درز بتن آب بندی درز بتن, انواع عایق سطوح بتنی

این نوع بتن نسبت به بتن سنتی دارای وزن کمتری است. سبک بودن این محصول باعث کنترل و مدیریت راحت‌تر عملیات بتن‌ریزی، جابجایی آسان‌تر و کاهش بار مرده سازه می‌شود. اصلی ترین ماده بازدارنده خوردگی که سازگاری بالایی با بتن دارد، کلسیم نیتریت است. کلسیم نیتریت، یک نوع تسریع‌ کننده‌ گیرش و سختی بتن است و در بتن، خاصیت زودگیر و یا ضد یخ ایجاد می کند. این ماده را می توان بدون تاثیر روی طراحی، ساخت یا کارایی بتن، به مخلوط بتن اضافه کرد. با این کار، گیرایی بتن از ۱۲ ساعت به ۴ الی ۵ ساعت تقلیل پیدا می کند. به طور کل، کلسیم نیتریت مایع به این دلیل که فاقد یون کلر می باشد، برای مصرف در بتن های مسلح به منظور جلوگیری از زنگ زدگی میلگرد مناسب است.