مقاوم ترین عایق های رطوبتی آب بندی پلی یوریا : امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان از انواع عایق های حرارتی پلی یورتان به منظور بهینه سازی مصرف انرژی استفاده می شود. روز به روز منابع انرژی، مورد مصرف بی رویه قرار می گیرند و رو به اتمام می باشند؛ منابعی که پروسه تولید آنها سالیان سال به طول می انجامد. عایق های حرارتی نقش موثری در کاهش مصرف انرژی و هزینه های مربوط به آن در ساختمان ایفا می کنند. بیشترین میزان اتلاف انرژی در ساختمان از طریق دیوارها و سقف صورت می گیرد؛ از این رو استفاده از عایق های مناسب در این قسمت تا حد زیادی از هدررفت انرژی حرارتی جلوگیری می کند. این عایق ها نه تنها در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری استفاده می شوند بلکه در صنایع مختلف از جمله صنایع پتروشیمی، گاز، مخازن صنعتی، سقف های فلزی و خطوط لوله کشی نیز کاربرد دارند.

مقاوم ترین عایق های رطوبتی آب بندی پلی یوریا

این محصول یکی از مقاوم ترین عایق های رطوبتی، آببندی و کفپوش صنعتی ساختمانی است که نسبت به سایر عایقها و پوشش صنعتی نظیر کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان استقامت بالاتری دارد. همچنین بسیار محکم بوده و از انعطاف پذیری بسیار زیاد و مقاومت مکانیکی بالایی برخوردار است.‌ به همین دلیل پوشش های ضد خوردگی پلی اوره بیشتر برای عایق کاری کفپوش های ساختمان به کار می‌روند. البته می‌توان این نوع پوشش های یکدست و محکم را به عنوان پوشش های محافظتی در قسمت‌های مختلف ساختمان هم استفاده کرد. چون پوشش های پلی اوره یا همان پلی یوریا در برابر تماس با مواد شیمیایی مقاوم هستند از طرفی به سادگی تمیز می‌شوند، آنتی باکتریال، آنتی ریشه در کف روف گاردن ها و آنتی یووی و تا حد زیادی با محیط سازگاری دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

پلی اوره سرد پلی اوره سرد, کاربرد انواع پلی اوره

فوم پلی یورتان یک نوع عایق حرارتی است که در حال حاضر به عایقی پر مصرف در صنعت ساخت و ساز تبدیل شده است. این ماده شیمیایی از ترکیب دو ماده ایزوسیانات و پلی ال که هر دو مایع هستند تشکیل می شود. این دو ماده وقتی با هم ترکیب می شوند، در اثر واکنش شیمیایی به صورت فوم در آمده و با گذشت چند دقیقه به جامد تبدیل می شوند. عایق پلی یورتان یک عایق دائمی است که دچار تغییر شکل و آسیب نمی شود و همچنان با گذشت زمان خواص خود را حفظ می کند. فوم عایق پلی یورتان یک فوم سرد است که از قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالا برخوردار می باشد. فوم تزریقی پلی یورتان به منظور عایق نمودن سطوح گسترده و یا فضاهای غیر قابل دسترس کاربرد دارد.