نمایندگی فوم تزریقی ضد آب تزریقی آب بندی : امروزه با توجه به اینکه پیشرفت تکنولوژی در صنایع مختلف توانسته موجب تولید محصولاتی با کیفیت بالا شود، مشاهده می‌گردد که انواع عایق ها از جمله فوم تزریقی ضد آب روانه بازار شده که ویژگی‌های مثبت و متعددی دارد. این نوع عایق که امروزه در ساخت و ساز بسیار پرمصرف است و ترکیب اصلی آن ایزوسیانات و پلی ال می‌باشد. در واقع این دو مایع در اثر واکنش شیمیایی و در گذشت زمان به صورت فوم در می‌ آید. به طور کلی باید بدانید فوم‌های پلی یورتان عایق دائمی هستند که به هیچ عنوان تغییر شکل نمی‌دهند و آسیب نمی‌ بینند.

نمایندگی فوم تزریقی ضد آب تزریقی آب بندی

 نوع ضد آب این عایق ها جزو بهترین مواد برای پیشگیری از نفوذ آب بوده و می‌توان گفت یکی دیگر از کاربردهای آن، استفاده به عنوان غشای تنظیم کننده رطوبت می‌باشد. این امر در حالی است که این نوع عایق ضد بخار نیز است. از آنجایی که فوم تزریقی ضد آب افزایش تراکم دارد؛ بنابراین در هر شرایط آب و هوایی و در هر منطقه می‌توان از آن استفاده نمود. پیش از آنکه به بررسی طرز استفاده از اسپری فوم بپردازیم، خوب است توضیح مختصری از آن داشته باشیم. این اسپری یک ماده عایق برای درزگیری است که کاربرد بالایی دارد. از اسپری فوم برای درزگیری بسیاری از حفره‌ها نظیر در و پنجره، سیم، دیوار و ... استفاده می‌کنند که در ادامه کاربردهای آن را بیشتر بررسی ‌می‌کنیم. اسپری فوم یکی از چسب‌ های دو جزئی بوده که پیش از استفاده به ترکیب این دو جزء و آماده‌سازی نیاز داریم. برند‌ها و کارخانه‌های زیادی در زمینه تولید آن فعالیت می‌کند که هر کدام دارای قیمت و مواد شیمیایی خاص خود هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش های پلی یورتان پوشش های پلی یورتان, عایق بندی با پلی یورتان

از جمله ویژگی‌های این اسپری ‌می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • درزگیری سریع و کامل
  • خشک شدن سریع
  • ثابت ماندن در گذر زمان و طول عمر بالا
  • ضد باکتری و میکروب
  • انبساط مناسب
  • وزن پایین
  • و ...

پلی اورتان ها می توانند در انواع ترک ها تزریق شوند. اما اندازه حداقل ترک باید از 1/0 میلیمتر بیشتر باشد. زیرا در ترک های با عرض کوچکتر، ذرات پلی اورتان نمی توانند به خوبی در داخل ترک نفوذ کنند و آن را آب بند نمایند. در غیر این صورت می توان با ارائه راهکارهای خاص از این محصول استفاده نمود. همچنین در ترک هایی که هنوز فعال هستند و امکان گسترش ترک همچنان وجود دارد نیز می توان از این ترک ها استفاده نمود. اما باید دقت شود که حد مقاومت پلی اورتان ها پایین بوده و بنابراین در ترک های فعال امکان گسیختگی و ایجاد فاصله میان ذرات پلی یورتان و در نتیجه پیدا شدن راه نفوذ آب، وجود دارد.