بهترین پوشش آبگریز کننده‌ نانو سیلیکونی در کرج : آبگریز کننده‌ نانو سیلیکونی کوپسیل یک ماده شیمیایی است. همچنین این ماده با تشکیل یک لایه نازک، اجازه نفوذ آب را به سطح نمی دهد. این ماده را می توان بر روی سطوح مختلف فلزات، سیمان و بتن، منسوجات و شیشه استفاده کرد. آبگریز کننده نانو سیلیکونی به طور گسترده در صنایع مختلف از جمله خودرو سازی، ساختمان سازی، پوشاک و بسته بندی استفاده کرد. این ماده همچنین برای مصارف خانگی مانند محافظت کف و مبلمان از لکه استفاده می شوند. آبگریز کننده‌ نانو سیلیکونی ایمن، مقرون به صرفه و غیر سمی می باشد. این ماده یک راه موثر برای محافظت از سطوح در برابر آب و سایر مایعات است.

بهترین پوشش آبگریز کننده‌ نانو سیلیکونی در کرج

آبگریز کننده‌ نانو سیلیکونی یک پوشش بسیار مقرون به صرفه، محلول در آب و محلول در حلال از سیلیکون فعال است که برای ایجاد آب گریزی بر روی سطح سنگ تراشی طراحی شده است. آبگریز کننده‌ نانو سیلیکونی با بهبود مقاومت طولانی مدت در برابر آب و هوای گرمسیری، هزینه های نگهداری سطوح را کاهش می دهد. پس از استفاده، آبگریز کننده‌ نانو سیلیکونی با رطوبت و دی اکسید کربن موجود در هوا واکنش داده و یک لایه سیلیکونی نامرئی، نامحلول و دافع در عرض 24 ساعت تشکیل می دهد. این پوشش فوق العاده آبگریز، ضد آب است. با توجه به مقدار تخلخل مقاطع  تحت اجرا، حدود 200 تا 500 گرم از محلول نانو آبگریز جهت پوشش یک متر مربع، مورد نیاز است. لازم است سطحی که با نانو آبگریز، استفاده می گردد، کاملا خشک تمیز و عاری از هرگونه مواد اضافه باشند، سپس بوسیله اسپری کردن و یا با استفاده از برس یا برس مویی روی سطح اجرا گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید. 

عایق نانو بیرنگ عایق نانو بیرنگ, انواع پوشش های نانو

دافع آب سیلیکونی بسیار بادوام هستند و می توانند در شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت کنند. این عوامل می تواند استفاده از این مواد را به یک انتخاب عالی برای مصرف در فضای باز تبدیل کند. استفاده از آبگریز کننده‌ نانو سیلیکونی آسان است و می توان آن را با اسپری، برس یا غلتک استفاده کرد. مواد دافع سیلیکونی مقرون به صرفه هستند و می توان آنها را به صورت عمده خریداری کرد. همچنین این ماده ضد آب است. این ماده از نفوذ آب به سطح مواد جلوگیری می کنند. این ماده بادوام و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است. آبگریز کننده‌ نانو سیلیکونی کاربرد های زیادی در صنعت دارد، مانند محافظت از دستگاه های الکترونیکی در برابر رطوبت و…. همچنین این ماده نسبت به دفع موم سطح پایدارتر هستند.