خرید انواع رزین های پودری آب بندی در عظیمیه : این محصولات در طیف وسیعی از ملات های تک جزیی (و 2 جزیی) ساختمانی از قبیل چسب های کاشی، ملات های بندکشی، ملات های آب بند، ملات های ترمیمی، پوشش های تزیینی نما (cosmetic mortars) و … کاربرد دارند. این رزین ها اغلب بر پایه کوپلیمر یا ترپلیمر های وینیل استاتی اند و در برخی مواقع بر پایه اکریلیک نیز عرضه می شوند. در حالی که استحکام و مقاومت مکانیکی از سوی بایندر های هیدرولیک (سیمان، گچ، آهک) تامین می گردد، این پلیمر های خواصی مانند چسبندگی بین بایندر و سیلیس (و یا ماسه) و نیز ملات و بستر را فراهم می سازند. از آنجایی که بیندر های هیدرولیک ساختار خشک و شکننده دارند RDP انعطاف پذیری نهایی محصول را نیز افزاش می دهد تا اثرات ناشی از انقباض و انبساط حرارتی و نیز تکان های ریز باعث کاهش چسبندگی و یا ترک در ملات نگردد.

خرید انواع رزین های پودری آب بندی در عظیمیه

رزین های پلی استر غیر اشباع بطور گسترده در سراسر دنیا استفاده می شوند.  زنجیر اصلی پلیمری این رزین دارای اتصالات استری می باشد  که از واکنش تراکمی یک ترکیب الکلی چند عاملی و یک اسید چند عاملی مانند گلیکول و اسید فوماریک تهیه می شود. بنابراین با طراحی فرمول و کنترل اسیدهای اشباع و غیر اشباع، کاتالیستها، دما وزمان واکنش، مجموعه کاملی از رزین ها را می توان تولید نمود که برای کاربردهای مختلف مناسب باشند. پلی استر غیر اشباع با استایرن مخلوط می‌شود و می تواند از طریق پیوندهای دوگانه موجود در هر دو جزء، شبکه‌ای شود. انواع رزین در بازار ارائه می گردد که هر کدام خواص فیزیکی و شیمیایی خاصی دارند، با این وجود می توان آنها را در نمونه های مختلفی جست و جو کرد. رزین پودری صنعتی از جمله این موارد است که برای فروش شان روش های مختلفی تدارک دیده می شود و بهترین و مقرون به صرفه ترین شیوه فروش اینترنتی در بازار های امروزی می باشد که روند معاملات را بسیار آسان کرده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رزین سیلیکونی پایه آب رزین سیلیکونی پایه آب, انواع رزین آب بندی

نام رزین را که می شنویم نمونه های زیادی از آنها مد نظر قرار می گیرد که به طور کلی در دو نوع طبیعی و مصنوعی قرار می گیرند و در بازار به دو شکل پودری و مایع می توان آنها را جست و جو کرد. رزین های پودری با توجه به کاربرد گسترده ای که دارند زمینه برای تولیدات عمده شان در کارخانه ها فراهم می آید که هر کدام در سطح کیفی خاصی آنها را آماده می نمایند. رزین های پودری از نظر ظاهری دارای دانه بندی مش 80 هستند که به رنگ سفید ظاهر می گردند. این محصولات دارای مقاومت شیمیایی عالی می باشند که با این وجود در زمینه های مختلفی مورد کاربری قرار می گیرند. استحکام کششی، خمشی و فشار بالایی که از این رزین ها سراغ داریم می توان از مزیت های محصولات معرفی کرد که زمینه را برای برتری شان فراهم آورده است.