کارایی عایق رطوبتی سیمان پلیمری در سازه ها : باید از نفوذ آب های زیرزمینی از طریق پوسته استخر به داخل آن نیز جلوگیری نمایند. اگر آب بندی استخر سیمانی به درستی انجام شده باشد، می توان پوشش های نهایی مانند کاشی و سرامیک را با خیالی آسوده روی آن نصب کرد. یکی از مهم ترین گام ها در ساخت استخر ، آب بندی و عایق کاری آن و پیدا کردن بهترین روش برای این کار است. آب بندی استخر بسته به نوع کاربری و ساخت آن ها می تواند متفاوت باشد و موادها و روش های مختلفی برای آب بندی استخرهای شنا ، کشاورزی ، بلوکی ، بتنی و… وجود دارد. استفاده از مواد عایق کاری استاندارد می تواند بسیار اهمیت داشته باشد و شما را از به دردسر انداختن در آینده آسوده خاطر نماید.

کارایی عایق رطوبتی سیمان پلیمری در سازه ها

در طرف مقابل عایق رطوبتی پایه سیمان هیچگونه روزنه ای را در سطح خود ندارد در واقع این مواد رنگی به ریزترین منافذ سطح بام نفوذ می کنند و یک لایه یکپارچه و یکنواختی را بدون ناهمواری در سطح به وجود می‌آورند. شدت چسبندگی عایق رطوبتی پایه سیمان غالباً از ایزوگام ها بیشتر است لذا در طولانی مدت نه تنها از سطح بام جدا نمی شوند بلکه پس از خشکی کامل دوام و ماندگاری آنها چندین برابر خواهد شد.

رزین بتن و سیمان رزین بتن و سیمان, انواع عایق سفت کننده

موارد مصرف عایق رطوبتی سیمان پلیمری :

  • آب بندی سطوح افقی و عمودی در محیط های داخلی و خارجی ساختمان
  • محافظت و آب بندی دیوار های مدفون ، دیوار های حائل و زیرزمین ها
  • آب بندی استخر های و مخازن آب
  • آب بندی تونلها ، کانالهای انتقال ، منهول ها و لوله های بتنی
  • آب بندی پشت بام ، تراسها ، سرویس های بهداشتی ، آشپزخانه ها و حمام
  • محافظت از بتن در برابر نمک ، کربناتاسیون ، سولفات و آب.

عایق پایه سیمانی جزئی از عایق رطوبتی ساختمانی می باشد که به دو صورت تک جزئی و دو جزئی به اجرا در می آید. در عایق پایه سیمانی تک جزئی ، محصول را می توان با درصد مشخصی از آب ترکیب کرد ولی در محصول دو جزئی ،عایق کاملا با فناوری نانو تولید شده و جزء اضافه شونده و رقیق کننده ی آن رزین های اکریلیک تقویت شده هستند. عایق پایه سیمانی نانو اکریلیک به همراه فایبرگلاس و یا مش می توان استفاده نمود ولی در صورتی که بخواهید بدون استفاده از الیاف فایبرگلاس از این عایق استفاده نمایید، پودر فایبرگلاس با عایق پایه سیمانی میکس و تحویل می گردد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس بگیرید.