قیمت فوم های الاستومری عایق کاری حرارتی : عایق و فوم لوله کشی سفید که به آن فوم پلی اتیلن نیز گفته می شود، یکی از انواع عایق های رولی پرکاربرد در بازار است که از پلی اتیلن فشرده شده ساخته می شود و دارای وزن بسیار کمی است. این فوم ها که در ابعاد و ضخامت های مختلفی تولید می شوند، به لطف بهره مندی از حباب هایی بسیار کوچک است، جزو بهترین عایق های برودتی، حرارتی، رطوبتی و صوتی به حساب می آیند. این عایق های فوق العاده در برابر دمای بسیار پایین و همچنین بسیار بالا مقاوم هستند و در عین حال از مقاومت قابل توجهی در برابر مواد شیمیایی، حلال ها، رطوبت و آلودگی های قارچی برخوردار هستند. علاوه بر آن این عایق های رولی از خاصیت چسبندگی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و استفاده از آنها نیز بسیار آسان است.

قیمت فوم های الاستومری عایق کاری حرارتی

فوم های الاستومری یکی از نوین ترین روش ها برای عایق حرارتی و عایق صوتی می باشند. فوم الاستومری از موادی ساخته شده است که حداکثر کارایی را برای عایق داشته باشد. سلول بندی این فوم بسته می باشد و این ساختار و چگالی مناسب آن موجب گردیده است که این روزها به عنوان مطرح ترین عایق در دنیا به کار گرفته شود. همانطور که در بالا نیز ذکر شد سیستم سلول بندی عایق به صورت سلول بسته می باشد و این امر موجب می گردد که بتواند از انتقال صدا و همچنین حرارت و برودت جلوگیری نماید. از سوی دیگر به کارگیری فوم الاستومری در ترکیب با عایق های سلول باز ( نظیر فوم پلی یورتان و یا پشم سنگ) موجب می گردد که کارایی آکوستیکی آن افزایش یابد و به همین دلیل در بسیاری از استودیوها و فضاهایی که نیاز به عایق سازی صوتی دارند از این فوم به عنوان زیر سازی استفاده می نمایند. یکی از مزایای دیگر فوم الاستومری کندسوز بودن آن می باشد. از فوم الاستومری به منظور زیر سازی استودیو ، عایق ساختمانی ، عایق خودرو سواری و انواع ماشین سنگین ، عایق سازی باکس ماینر و ..... می توان استفاده نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیمت فوم الاستومری قیمت فوم الاستومری، اجرای عایق الاستومری

امروزه برای آنکه در پروژه‌های ساختمانی افراد و کارگران در هنگام کار با عایق‌های الاستومری دچار تنگی نفس و آلرژی تنفسی نشوند، از نوع چسب دار این محصول استفاده می نمایند. این کار باعث بالا رفتن سرعت انجام پروژه و سهولت در آن می‌شود. فوم نسوز،به صورت چسب‌دار معمولی و چسب‌دار نخدار مسلح آلمانی با کیفیت بسیار بالا، جهت نصب بر روی انواع کانال هوا مخازن لوله های سرد بدون نیاز به چسب مایع که باعث می شود سرعت اجرا بیشتر و کار تمیز تر انجام شود و علاوه بر صرفه جویی در وقت هزینه های نیروی انسانی هم کمتر می شود.