نمایندگی انواع عایق پوشش ضد حریق در گلشهر : در زمان بروز واکنش شیمیایی بین هیدروکربنها و اکسیژن و ایجاد آتش بر اثر سوختن مواد نفتی ،حریق هیدروکربنی به وجود می آید که در این صورت سرعت افزایش دما بسیار زیاد بوده و این موضوع باعث گسترش حریق و تخریب انواع سازه هایی که در معرض حریق هستند می شود. قابل ذکر است که در حریق حاصل از مواد هیدرو کربنی در مدت 4 دقیقه ،دما به 930 درجه سانتیگراد می رسد. پوشش ضد حریق یا نام دقیق آن "پوشش مقاوم در برابر حریق" یا پوشش معدنی محافظت کننده در برابر آتش یا پوشش آتش پاد نیز گفته می شود براساس واژه انگلیسی Fire Proof Coating است. روکشی یا پوششی که در برابر آتش و حریق مقاومت می کند. عمده پوشش های ضدحریق به صورت معدنی و پاششی تولید می شوند، رنگ ضد حریق بوردهای ضد حریق نیز در موارد خاص به کار می روند.

نمایندگی انواع عایق پوشش ضد حریق در گلشهر

پوشش ضدحریق ، مانع افزایش بیش از حد دمای اجزای فلزی سازه (تیرها و ستونها) از حد استاندارد می شود و بدین روش، اسکلت فلزی ساختمان را برای مدت زمان استاندارد، در برابر حریق محافظت می نماید تا زمان کافی برای آتش نشانان جهت مهار آتش و خاموش کردن حریق و جلوگیری از آسیب غیر قابل ترمیم می نماید. هرساله بر اثر نفوذ آب و رطوبت، دیوار ساختمانهای زیادی خراب و پوسیده می شوند که بهترین گزینه برای رفع این مشکل عایق رطوبتی نانو می باشد. در تولیدات جدید انواع مختلفی همچون بی رنگ، سفید و عایق حرارتی وجود دارد که در این مقاله به قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف آن پرداخته ایم. همانطور که گفته شد نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان باعث صدمه دیدن دیوارهای ساختمان شده و هزینه زیادی را در پی خواهد داشت. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی ضد حریق عایق حرارتی ضد حریق، انواع پوشش های حرارتی

این محصول بعنوان جدیدترین عایق رطوبتی پلیمری روز دنیا با خاصیت الاستیته و چسبندگی فوق العاده بالا و برای آببندی کلیه سطوح سیمان، ایزوگام ،قیروگونی ، موزاییک ، سنگ ،فلز ،چوب و غیره در پشت بام ، استخر، نمای ساختمان و سایر سطوح میباشد که اجرای ساده ، مقاومت بالا در برابر تغییرات جوی،اشعه UV ، مواد اسیدی و جوهر نمک ، امکان اجرا روی کلیه سطوح و طول عمر زیاد آن باعث گردیده که این محصول مورد استقبال زیادی قرار بگیرد. این محصول علاوه برموارد گفته شده بعنوان یک عایق و ترمیم کننده موثر و مناسب جهت ایزوگام ، آسفالت و قیرگونی فرسوده و سوراخ شده مورد استفاده قرار می گیرد.