عایق بی رنگ نانو رطوبتی پشت بام در گلشهر : عایق رطوبتی نانو بام عایقی پلیمری، متشکل از رزین های اکریلیک پایه آب است. عایق نانوبام به رنگ کرم روشن و با بافتی شبیه بافت رنگ می باشد. نحوه ی اجرای این عایق نیز همانند رنگ می باشد. با قلم مو، غلطک یا دستگاه کنیتکس پاش قابل اعمال روی سطح است. مواد پلیمری که در ساخت این عایق بکار میرود علاوه بر آب بندی سطوح، موجب دوام و عمر بسیار بالای این عایق با کیفیت ماندگار می گردد.برای سطوح بالای 10 مترمربع استفاه از الیاف شیشه مابین دولایه عایق الزامی می باشد.

عایق بی رنگ نانو رطوبتی پشت بام در گلشهر

این عایق یک لایه بی رنگ و کاملا شفاف می باشد که سطح مورد نظر را کاملا ضد آب می کند از این محصول می توان برای عایق کاری پشت بام موزاییک شده و سنگ شده و نماهای سنگی و سرامیکی و استخر های کاشی شده و رفع نشت سرویس های بهداشتی استفاده کرد. اجرای این عایق با قلم مو و طی و غلطک می باشد. همان‌که رطوبت و نم مصالح ساختمانی افزایش یابد در آن قسمت، ساختمان گرمای بیشتری را از خود عبور می‌دهد (به دلیل قابلیت شدید هدایت گرما توسط آب است) که علاوه برایجاد ظاهری نامناسب سبب نشت رطوبت به داخل ساختمان می‌شود. این امر نهایتاً منجر به بروز خسارات فراوان مالی و جانی (سقوط سنگ های نما بر سر عابرین و…) می‌شود به همین دلیل از عایق مایع ضد آب استفاده می‌ شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی سفید نانو عایق حرارتی سفید نانو, عایق های نانو سفید
این نوع از عایق های رطوبتی به صورت مایع می باشند که پس از اجرا بر روی سطوح ساختمانی با ایجاد پیوندهای قوی شیمیایی لایه مقاوم و ضدآب ایجاد میکنند.این لایه کاملا بدون رنگ می باشد و با چشم دیده نمی شود زیرا نانو ذرات که به صورت ذرات بسیار ریزی در درون مایع عایق می باشند در درون مصالح ساختمانی نفوذ می کنند و خلل و فرج ریز را پوشش داده و از نفوذ مولکول آب به درون جسم جلوگیری می کند.این عایق همراه با ترکیبات پلیمر می باشد که چسبندگی بالایی دارند و باعث نفوذ و چسیبدن نانو ذرات به جسم شده و از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری می نماید. عایق جدید رطوبتی گونه‌ای عایق مایع آمادهٔ ضد نم و رطوبت برای آب‌بندی پشت‌بام در ساختمان‌ها، استخرها و  زیر سنگ، کاشی و موزاییک است. به طور کلی عایق مایع رطوبتی پوششی است مناسب عایق کردن و برای جلوگیری از رخنه و نفوذ آب به کار می‌رود که از فراورده‌های پلیمری ساخته می‌شود که جهت جلوگیری ورود و خروج آب از رطوبت ناشی از برف و باران و آب های زیر زمینی در استخرها، پشت بام‌ها، موزائیک، سرویس بهداشتی، روف گاردن، سطوح فلزی، سیمانی و تمامی سطوح ساختمان می‌باشد.